annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wedstrijd Tribe !

Topic gestart op: 16-04-24 16h19

Antwoorden: 34 antwoorden

RizlaineB
Community Manager
Community Manager

Wedstrijd Tribe !

Hallo,

Het is een tijdje geleden dat ik jullie een kleine wedstrijd wilde aanbieden 😊

Je vindt hieronder 5 vragen en als je ze goed beantwoordt, maak je kans op een fles wijn van ons Orange thank you team als bedankje, of 25% korting voor 6 maanden op je mobiele abonnement!

Er worden 12 winnaars willekeurig getrokken uit degenen die de juiste antwoorden geven 😉.

2 mensen winnen een fles wijn en 10 mensen krijgen korting op hun mobiele abonnement.

Dit zijn de vragen:

• Hoeveel super users zijn er in de Tribe community?
  • Noem een nieuwe moderators?
  • Wat is de naam van het mobiele pakket met 300GB?
  • Noem een eco-tip aangeboden door Totem
  • Noem een ecologisch initiatief van Orange in 2023

De wedstrijd sluit op 30 april en de winnaars worden op 2 mei bekendgemaakt.

Het is aan jou!

Rizlaine

Labels (1)
34 ANTWOORDEN 34
Nelly0609
Gewaardeerd verkenner

hey, nu zie ik het pas.

ben ik te laat? Wat heb ik gewonnen?

alvast bedankt

nidia

0 pluimen
fregilcy
Aspirant genezer

Hallo,   bedankt, ik heb geluk gehad deze keer , en dat doet nog altijd deugd en plezier als je eens tussen de winnaars staat , dus van Harte Bedankt 🌹

Tinneke2, ik zijn der bij,           voilà de mei maand is goed begonnen,          het is de eerste keer

dat ik in de prijzen val;                       ik weet niet wanneer ik ooit eens prijs had,                                 

dus hupla ik zin content.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@fregilcy Ikke ook dat is eens leuk ze win niet vlug iets . Ben zeer blij . En wat hebben we nu eigenlijk gewonnen. Iedereen ook gefeliciteerd 🥂 🍾🎂@RizlaineB  welke prijs ? En hoe geraak je aan de prijs . Want het is mijn eerste keer dat ik win . 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tinneke2  schreef:

@.. knip ...@RizlaineB  welke prijs ? En hoe geraak je aan de prijs . Want het is mijn eerste keer dat ik win . 
... knip ...

@Tinneke2 

Als je eens teruggaat naar de aankondiging van de wedstrijd, daar staat het:

2 mensen winnen een fles wijn en 10 mensen krijgen korting op hun mobiele abonnement.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801  sorry , Ondertussen weet ik het hoor had het niet goed gelezen zal de vermoeidheid geweest zijn . 
fijne dag nog tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen