Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-12-20 11h21
Antwoorden: 20 antwoorden
Ik zou een voorstel willen indienen om een helpdesk met WhatsApp op te starten.
Dit is ten eerste heel handig. Heel veel mensen gebruiken het. Je kan eventuele problemen ook aan de hand van een foto duidelijker maken.
Dit wordt al veel gedaan bij Nederlandse winkels en andere instellingen. Hier in België komt men altijd een stap achter. Maar dit wordt stilaan ook al hier toegepast zoals bij Telenet en mobile vikings. Echt heel handig.
Ik vind dit tribe systeem heel omslachtig sorry als jullie daar anders over denken
@Janique 100 MBPS is voldoende als je de huis tuin en keuken spullen gebruikt met andere woorden als je wat streamt en eens een email leest of op het net surft heb je voldoende. Natuurlijk wordt het wel een ander verhaal als je streamt en games speelt online en nog meer streamt en ook nog eens gaat surfen op het web dan kan je al te kort komen. Moest je de gsm er nog bij zetten krijg je ook nog korting op je abonnement als je dan in een Love trio pack komt.
Ik bezit toch verschillende toestellen die ofwel met draadloos ofwel bekabeld op het internet zijn aangesloten zoals desktop, laptop, draadloze printer, internet radio, 2 tablets, 2 smartphone, smart tv, chromecast. Av reciever, smart blu-ray speler, ps4, orange decoder, Android tv box.
Natuurlijk zijn deze toestellen niet allemaal tegelijk verbonden maar soms zijn er al wat meer gelijk verbonden dan op een ander moment. Maar bon tot op vandaag werkt alles zoals het moet.
Om nog maar eens terug op het WhatsApp topic terug te komen.
Het zou interessant zijn om in de orange tv app een contact optie te voorzien zolang er nog geen andere mogelijkheid is zoals WhatsApp of chat functie op hun website voor mensen zoals ik die dus enkel home Internet en tv bezitten.
@Janique zou het dan niet interessanter zijn om een app te hebben die niet enkel je gsm verbruik maar ook je internet verbruik in de gaten houd ? Dus als je dan onderweg bent of gewoon thuis dat je het verbruik kan opvolgen via die app ? En dat je daar dan een contact linkje maakt als er een probleem is of als je de klantendienst wil aanspreken.