Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-11-20 11h38
Antwoorden: 5 antwoorden
zeer spijtig ze komen op 12 oktober een nieuwe decoder plaatsen omdat deze van testpersoon aan vervanging toe was.
en sinds dien geen tv meer
heb al iedere dag gebeld altijd dezelfde uitleg *het zit bij Telenet maar deze laten niets weten*
leuk als klant die al 21 jaar bij Mobistar zit en dan Orange ...
altijd zeggen ze het komt in orde binnen paar dagen maar dat zeggen ze al een dikke 2 weken
zit ook al bij de klachtendienst maar hier gebeurd ook niets
dus mijn vraag wat nu????
@Mitch123 het is zeer jammer dat er niks gebeurd als je om hulp vraagt. Nu is het via de Tribe niet mogelijk om de klantendienst te vragen omdat deze hier niet mee lezen dus dat gaat geen weg zijn. Je kan wel eventueel via Facebook Messenger of Twitter je vraag eens stellen en hopelijk krijg je daar snel antwoord. Ik doe het ook meestal op die manier en ben daar altijd vrij snel geholpen. Eventueel anders eens een afspraak maken in een shop en dan daar verder gaan met je verhaal. De shops blijven open en je kan er gewoon heen gaan. Maar je kan ook eventueel een afspraak maken als je dat wenst zodat je zeker langs kan gaan.
https://www.picktime.com/48a88fb0-fcca-46b0-8c1c-7601feeadb03?language=nl
hallo ze sturen me gewoon van het kaske naar de muur
je moet geduld hebben zeggen ze dan
@Mitch123 het is wel zo dat je geduld moet hebben bij Orange dat is iets wat zeker waar is. Maar dat neemt niet weg dat je voor nu wel direct of toch bijna direct een oplossing moet hebben. Een klant zonder internet en tv zetten is deze tijd niet meer , tenzij er kabels vervangen dienen te worden in de straat waar je als klant niks aan kan doen. Maar dat is in deze niet het verhaal je heb je internet nodig en je tv. Dus zou er toch eens een bericht over doen via Messenger van Facebook of Twitter. Als je dat niet hebt kan je ook nog eens bellen of zoals ik al zei naar de shop gaan.
@patrick2 ik denk dat ik al bijna iedereen van orange aan de lijn gehad heb
staat net op fb maar vorige week reageerde ze daar ook niet meer op ze helaas