Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-11-20 11h38
Antwoorden: 5 antwoorden
zeer spijtig ze komen op 12 oktober een nieuwe decoder plaatsen omdat deze van testpersoon aan vervanging toe was.
en sinds dien geen tv meer
heb al iedere dag gebeld altijd dezelfde uitleg *het zit bij Telenet maar deze laten niets weten*
leuk als klant die al 21 jaar bij Mobistar zit en dan Orange ...
altijd zeggen ze het komt in orde binnen paar dagen maar dat zeggen ze al een dikke 2 weken
zit ook al bij de klachtendienst maar hier gebeurd ook niets
dus mijn vraag wat nu????
@Mitch123 als ik de middelen had en ook bij Orange zou werken hielp ik je direct maar helaas ben ik ook maar gewoon een klant.
Ik kan je enkel advies geven en als ik het zo lees dan lijkt mij het beste om naar een shop te gaan. Daar kunnen ze een afspraak maken voor een technieker en dat de technieker je probleem dan oplost. Maar goed je moet ook naar een shop kunnen gaan natuurlijk dat is niet voor iedereen mogelijk.