Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-02-21 01h02
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik wil de klantendienst eens extra in de bloemetjes zetten , ondanks de Corona hebben ze al uitstekend werk verricht.
Ze verdienen ook een dikke pluim . Ben altijd al zeer goed geholpen . Daarom dank u .
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Tinneke2 goedemorgen,
fijn om dit ook eens te kunnen lezen.
Iedereen probeert zijn best te doen om anderen te helpen, en
ja soms is het wat moeilijk maar daar tegenover kan het ook eens aan
de andere kant van de lijn liggen. Hoe en op welke manier ze worden aangesproken.
@Tinneke2 goedemorgen,
fijn om dit ook eens te kunnen lezen.
Iedereen probeert zijn best te doen om anderen te helpen, en
ja soms is het wat moeilijk maar daar tegenover kan het ook eens aan
de andere kant van de lijn liggen. Hoe en op welke manier ze worden aangesproken.
Klopt als je de klantendienst beleeft aanspreekt blijven zij ook beleeft en zoeken ze samen naar een oplossing .En dat is dan ook fijn voor iedereen .
Dat is een heel terechte opmerking. Als je respect toont, krijg je respect en krijg je veel gedaan van de klantendienst. Het zijn ook maar mensen zoals jij en ik.