annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aanbod Orange

Topic gestart op: 29-01-24 18h10

Antwoorden: 5 antwoorden

Vhouta
Gewaardeerd verkenner

Aanbod Orange

Ik kom zopas via Go Play te vernemen dat de tvapp bij Orange niet alles aanbied. We betalen wel wat minder maar krijgen ook veel minder.1. geen terugkijk tv 2. geen Ply Crime 3. foutieve opnames 4. geen tijdsaanpassingen voor opnales 5. gebruiksonvriedelijke bediening. Terug naar Telenet ga ik zeker overwegen.

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Vhouta 

Tja de ene provider is de andere niet en elke provider investeert in andere noodzakelijke dingen. Maar je betaald daar ook een prijs voor uiteindelijk want wil je meer dan betaal je meer maar wil je minder betaal je ook minder. 

1 > terug kijk tv , zal er niet snel komen vrees ik want daar zijn al verschillende topics geweest waarin in dit gevraagd wordt. 

2 > Play Crime lees dit topic eens door. 

3 > foutieve opnames kunnen gebeuren dat is al gezegd geweest hier. 

4 > Tijds aanpassingen zijn er bij Telenet op de nieuwe tv box ook niet. Maakt dat je verschil om over te stappen ? Nee want bij Telenet op de nieuwe tv box kan dat ook niet. Wordt ook in de cloud opgenomen. 

5 > niet voor iedereen zal er een gebruiksvriendelijke bediening zijn. Weet nu niet wat je zelf verstaat onder gebruiksvriendelijk maar dat kan voor iemand anders een heel andere betekenis hebben. 

Moest je een overweging maken let wel op dat je ook meer gaat betalen omdat je meer wil en dus meer 'eisen' hebt. Ook bij Telenet zal niet meer hetzelfde zijn als je misschien gewoon bent of was. Ook daar veranderen dingen en betaal je dus ook meer voor het geen je wil gebruiken. 

Let ook op dat je bij terug kijk tv bij Telenet ook niet alles kan terug kijken want niet elke zender laat dit toe op alle programma's. Ook zijn er zenders die helemaal geen terug kijk hebben dat laten ze niet toe. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


JVV94
Veteraan verkenner

@Vhouta alles heeft zijn voor- en nadelen. Orange en Telenet hebben soortgelijke abonnementen maar daarnaast biedt de ene andere opties aan dan de ander én met verschillende prijzen.

Ikzelf heb dat allemaal niet nodig en zal bij Orange dus wat minder betalen. Als je die opties wel wilt en kunt verkrijgen bij Telenet, het is een persoonlijke keuze.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Zoals gezegd ende geschreven kon je weten dat er geen terugkijk tv was.  Ik neem alles op tijd op

De tv app bij Orange.  Je kunt gelijk welke app (buiten netflix) op de decoder zetten.  Kan ook op een smart tv of chromecast

3. foutieve opnames -

kan gebeuren.  Soms wordt een programma vroeger of later uitgezonden

4. geen tijdsaanpassingen voor opnames

Die worden in the cloud voor iedereen opgenomen. Als er 1000 hetzelfde opnemen staat die er maar 1 keer met een teller op 1000.  Iedere keer dat iemand dat verwijdert gaat er 1 af van de teller.  Bij teller nul wordt die verwijderd.  

Er wordt 5 a 10 min vooraf opgenomen, en 20 a 25 min daarna.  Kan gebeuren dat het prog op een andere tijd start/eindigt

Als je zelf voor en na wilt regelen heb je een decoder nodig - met hard disk - die zelf opneemt

 5. gebruiksonvriedelijke bediening

Is een gewoonte.  Kom ook van telenet and I have never looked back

Verder moet je weten dat je de eerste 6 maand vast zit aan vast internet volgens de algemene voorwaarden

Liever terug Telenet - geen probleem wat mij betreft

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Vhouta  een goedemorgen,

ik vermoed dat, als je alles goed gelezen had, dit alles had kunnen weten.

Het is je vrij om te gaan.

Maar overal is er wel iets.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen