annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afstandsbediening reageert niet eerste minuten

Topic gestart op: 07-03-22 14h16

Antwoorden: 9 antwoorden

Bosse1976
Gewaardeerd verkenner

Afstandsbediening reageert niet eerste minuten

OPGELOST

Sinds een week heb ik gemerkt dat de decoder in het begin dat hij opstaat, niet meer wil reageren op de afstandsbediening.

Ik zet de decoder aan met de aan/uit knop van de afstandsbediening (rechts boven), dus die werkt wel degelijk, en daarna duurt het toch wel een kleine 5 minuten, voor ik er nog iets mee kan doen. Het groene lampje rechts bovenaan geeft ook wel aan dat de afstandsbediening signaal stuurt, maar ik heb het gevoel dat de decoder er op dat moment niets mee doet.

Op een gegeven moment kan ik dan terug van kanaal wisselen met de cijfertoetsen, maar nog niet met de CH+ en CH- toetsen en pas een halve minuut later lukt dat ook wel terug met die toetsen.

Nog iemand die dit ondervonden heeft en er misschien een oplossing voor heeft?

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@Bosse1976  goedemiddag.

Allereerst zou ik eens proberen nieuwe batterijen erin te steken.

Moest dit niet helpen ga dan naar de shop en vraag een nieuwe.

 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Gregory
Wijze
Wijze

Dat is omdat het signal marginaal is.  @Bosse1976  Soms te zwak, soms juist sterk genoeg.

Soms moet je lang proberen eer het gaat.  Je kunt het vergelijken met het spreken met iemand op een afstand.  Soms hoor je het net goed, soms maar half en soms niet

Heb het ook voorgehad.   Moeilijk om van posten te veranderen, traag reageren, etc

Josette
Wijze
Wijze

@Bosse1976  goedemorgen,

dat vergeet je nooit meer.

De batterijen zijn niet meer wat ze geweest zijn.

Bedankt voor je antwoord.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Dom antwoord misschien, @Bosse1976 Heb je de batterijen van de afstandsbediening al veranderd ?

Bosse1976
Gewaardeerd verkenner

Zeker geen dom antwoord, want dat heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd 🙂 (reden waarom heb ik als antwoord bij Josette gepost) Ik zal het zeker straks eens proberen

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Gregory dom antwoorden bestaan niet!

We hebben samen gepost!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen