annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alle TV-posten weg buiten VRT, Canvas en ketnet.

Topic gestart op: 29-10-24 10h48

Antwoorden: 6 antwoorden

Robar
Gewaardeerd verkenner

Alle TV-posten weg buiten VRT, Canvas en ketnet.

OPGELOST

sinds een paar dagen kan ik geen posten meer krijgen buiten VRT, Canvas en ketnet. 

Wat heb ik al gedaan:

- update van de TV-Box

- zoeken naar zenders → die blijken allen conform te zijn.

- in het overzicht menu (de orange-knop op de afstandsbediening) en dan de tv-gids, waar je een keuze van de zender kan maken, echter bij de selectie daarvan zie je enkel onderaan links in het beeld de naam van de post , verdwijnt dit na enkele seconden en blijft het scherm zwart. Geen beeld, geen klank. 

Eigenaardig is ook dat terwijl je in de tv-gids werkt je wel beeld en soms klant hebt van de zender uit de keuzelijst, maar eenmaal die geselecteerd is, dan is het weer een zwart scherm, geen beeld, geen klank.

- had eveneens geen wifi, maar dit is via de modem hersteld.

Wat kan ik nog verder doen om dit te herstellen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Robar
Gewaardeerd verkenner

Deze morgen heeft de technische helpdesk me niet kunnen helpen. Na ongeveer een uurtje kwam code D102 tevoorschijn na een reset van de TV-box. Normaal komt dat dan na een half uurtje in orde. Niet dus! er is een dossier opgesteld. Hopelijk komt daar spoedig een oplossing voor. 

Ik noteer het alvast als 'opgelost' omdat (ook al zijn er goede suggesties van de tribe-leden) dit nu op een hoger technisch niveau getild is.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Gregory
Wijze
Wijze

Best is van de decoder een cold start te laten doen - ook al voorgehad dat wat zenders verdwenen waren

Stroomstekker decoder uittrekken, 1 minuut wachten, en terug stekker insteken

Duurt wel een paar minuten tot dat die volledig terug opgestart is

0 pluimen
Robar
Gewaardeerd verkenner

Heb ik al eens geprobeerd, maar kan me nu niet meer herinneren of de tv-box wel of niet uitgeschakeld was. Ik zal het nogmaals proberen. Bedankt voor de suggestie.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen