annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Apps verwijderen en toevoegen

Topic gestart op: 07-05-23 12h32

Antwoorden: 3 antwoorden

Tarducci
Aspirant verkenner

Apps verwijderen en toevoegen

OPGELOST

Ik heb een Orange TV box. Als ik op het huisje duw om naar menu te gaan komen er rechts een aantal apps te voorschijn wat ik eigenlijk nooit gebruik. 
RTL, VRT, AUVIO, …

ik heb ze reeds verwijderd in de app store maar ze blijven te voorschijn staan in het menu. 
graag had ik daar de GO play app aan toegevoegd want die word wel gebruikt
en het lukt me gewoon weg niet! 

heb volgens mij echt alle instellingen opties bekeken en geprobeerd, online opgezocht zonder succes

kan iemand me zeggen hoe het moet? 
Hartelijk bedankt alvast!

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Tarducci ,

Je kan dit niet aanpassen in het hoofdmenu. Dit staat er vast in geprogrammeerd.
Ik zou het liever ook anders zien zodat m'n meeste gebruikte apps in het hoofdmenu zouden staan maar helaas kan het (nog) niet.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
GertPutzeys
Rekruut scout

Ik heb de Go play app op tv maar ik kan er niks op kijken. Als ik een programma wil bekijken, blijft het steeds stilstaan. Terwijl dit een tijd geleden wel werkte. Hoe moet ik dit oplossen?

 

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Tarducci ,

Je kan dit niet aanpassen in het hoofdmenu. Dit staat er vast in geprogrammeerd.
Ik zou het liever ook anders zien zodat m'n meeste gebruikte apps in het hoofdmenu zouden staan maar helaas kan het (nog) niet.

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

Heb je lang op je app icoontje gedrukt en verwijderen dedrukt? Dan in je vuilnisbak eventueel ledigen?

Soms wordt het gerecycleerd maar niet uit de prullenmand gehaald en bij het heropstellen van nieuwe upgrades, komt dat er terug uit.

Ofwel kan je naar een Orange winkel gaan en het aan hen vragen en zien wat hun uitleg is?

 

Mvg

Helen1

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen