Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-01-23 17h50
Antwoorden: 2 antwoorden
Beste
Plots is BBC ONE verdwenen uit de aangeboden zenders, samen met een paar andere zenders. De andere zenders doen er voor mij niet toe, maar bij mijn vrij recente overschakeling van Telenet naar orange was dit één van de zenders die ik moest hebben om de overstap te maken.Indien dit niet kosteloos wordt rechtgezet ben ik een toekomstige ex klant. Er zijn genoeg onbenullige zenders in jullie aanbod waar geen kat naar kijkt, maar godbetert, zet bbc one terug!?
We zijn allemaal klanten hier - hier is niemand van Orange - aan gespierde taal hebben we niks
Ik vind BBC 1 op 201, BBC 2 op 202. Dan is er nog 203 en 204 - world en entertainment
Dus je zult nog even moeten kijken
Daar gaan wij niet over hé hier is geen klantendienst.
Ik raad je aan je zenders opnieuw te scannen , te zoeken , en zien of deze terug komt in je aanbod. Als dat niet het geval is dan contacteer de klantendienst via de 5000 en dan moet je het doorgeven dat er wat mis is met die zender.