annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bug - automatische ondertiteling na [pauze] + [opnieuw afspelen]

Topic gestart op: 13-11-23 20h09

Antwoorden: 1 antwoord

copywriterfabio
Aspirant verkenner

Bug - automatische ondertiteling na [pauze] + [opnieuw afspelen]

Beste Orange Tribe-dame/-heer

Ik probeer het maar hier, aangezien jullie klantendienst telefonisch geen enkele hulp was alsook vlakaf weigerde om mij via e-mail op de hoogte te houden van dit technische probleem, dat niet alleen irritant is, maar ook nog eens al een goede twee jaar bij verschillende gebruikers bestaat. (ergens anders op dit forum, staat hier ook al een vraag over, uiteraard zonder permanente oplossing)

//

  1. Probleem
    Ondertiteling verschijnt automatisch op het scherm

  2. Wanneer doet het probleem zich voor?
    Na het uit pauze halen van een programma via digitale telvisie, zowel live als via opname. Als men terug op de 'afspelen'-knop drukt, wordt het programma hervat en verschijnt de ondertiteling automatisch op het scherm, terwijl die ervoor uit stond

  3. Welke actie heb je al ondernomen?
    a) De ondertiteling elke keer opnieuw en opnieuw, en opnieuw uitzetten via OPT
    = GEEN PERMANENTE OPLOSSING wegens geforceerde reset wanneer je de tv uit- en aanzet

    b) De ondertiteling elke keer opnieuw en opnieuw, en opnieuw uitzetten via INSTELLINGEN
    = GEEN PERMANENTE OPLOSSING wegens geforceerde reset wanneer je de tv uit- en aanzet

    c) Ik heb zo'n twee maanden geleden ook nog naar de Orange-klantendienst  (ik had een man met een apart accent aan de lijn) gebeld, die - het spijt me, maar het is zo - geen énkele kennis van zaken had alsook niet eens bereid was enige moeite te doen:

    ---> Ik vertelde hem dat ik al naar OPT was gegaan om de ondertiteling elke keer opnieuw manueel uit te zetten, en dat dat geen oplossing was;

    ---> Ik vertelde hem duidelijk dat ik ook al naar de INSTELLINGEN was geweest, en dat ook dat geen oplossing was;

    ---> Ik zei tegen hem ook dat ik niet de enige was die dit probleem ervaarde

    ---> En uiteindelijk vroeg ik, omdat ik geen half uur aan de telefoon wou hangen en ook niet gratis belde (geen Orange-gsm-nummer, want al die abonnementen zijn te duur voor wat je krijgt - sorry, het is gewoon zo) of het mogelijk was om mij via e-mail op de hoogte te houden.

    >> Het resultaat? De man herhaalde oplossingen 1, 2 én 3 - alsof ik geen enkele uitleg had gegeven, of hij was gewoon niet aan het luisteren - en eindigde met de woorden:

    "Nee, Orange kan jou niet op de hoogte houden via e-mail. Daar doen wij niet aan mee."

//

Ik ben niet te spreken over het feit dat de klantendienst niet alleen onprofessioneel is, maar ook boertig en potdoof.

__ ik kan het ook heel moeilijk vatten hoe Orange van die coole, hoopgevende, nieuwe operator in België (ik was dolenthousiast toen Orange begin 2017 naar België kwam) uiteindelijk is uitgegroeid tot een even zwak en egoïstisch bedrijf als Telenet.

Ik bedoel, kijk maar naar de Orange TV-applicatie, die ook al járen vól bugs zit en ook zó'n ongelofelijk gebruiksónvriendelijk UX/UI-design heeft van iemand die niet beseft dat swiping up en swiping down om je programma te veranderen een probleem geeft als je gewoon even je Android-balk, die bovenaan je scherm zit, even naar beneden wilt slepen - oops, programma gewijzigd, per ongeluk... De klantendienst claimde ook keer op keer dat de app "veilig en stabiel" was, ook al kreeg die tussen 2019 en 2021 of 2022 - ik heb jullie toen tevergeefs ge-e-maild... - geen énkele security patch of andere update. Dat is niet veilig en ook niet stabiel, beste tech girls/guys...

//

Graag een oplossing, want als de tv-avond elke keer op deze manier wordt verpest, en langer gemaakt, is het niet nuttig meer voor ons om nog een internet- en televisieabonnement te hebben bij Orange. Dan gaan we wel naar Proximus. Daar hebben ze dat probleem niet.

😞

Labels (4)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
copywriterfabio
Aspirant verkenner

Kijk, deze oplossingen allemaal geprobeerd, maar tevergeefs, en het blijkt inderdaad een bug (systeemfout, slechte code) van Orange te zijn...

-->> https://community.orange.be/t5/Tv/Ondertiteling-probleem/m-p/107769

//

PS Heb je al gespot dat die post al twee jaar oud is en nog steeds geen echte antwoorden bevat, maar alleen tijdelijke via-via-oplossingen alsook dat die wel gewoon netjes door Orange als ''OPGELOST' werd gemarkeeerd? - Niet liegen, he, Orange...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen