Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Chiquita
Leidende verkenner

Bug in nieuwe interface

Kleine, ambetant bug gevonden in de nieuwe interface:

Als uw programma op Pauze heeft gestaan (bv 30min).
Je begint verder te kijken en navigeert dan naar de TV GIDS, dan stopt uw timeshift  (programma gaat verder op werkelijke tijd).

Uw timeshift blijft dan niet behouden.

Labels (1)
16 ANTWOORDEN 16
Cdt24801
Aspirant sjamaan

Re: Bug in nieuwe interface

@Chiquita

Ik denl dat dit niet meer dan normaal is. Was dit vroeger dan anders?

Chiquita
Leidende verkenner

Nope
Als je iets op pauze zet en vervolgens naar uw tvgids gaan (om bv iets op te nemen) dan bleef dat mooi op pauze staan (wat vind ik normaal is)

Is nu niet meer het geval

Orange-werknemer
Orange-werknemer

Hey @Chiquita

ik spreek hier even in eigen naam maar ik ga morgen op kantoor eens kijken of ik dit kan reproducerenm zo ja dan geef ik het onmiddelijk aan mijn collega door

groetjes ,

Kevin

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Kleine, ambetant bug gevonden in de nieuwe interface:

Als uw programma op Pauze heeft gestaan (bv 30min).
Je begint verder te kijken en navigeert dan naar de TV GIDS, dan stopt uw timeshift  (programma gaat verder op werkelijke tijd).

Uw timeshift blijft dan niet behouden.

Ugh @Chiquita,

We zijn ons bewust van dit euvel helaas, beste veteraan verkenner. Onze Orange-stamleden spannen zich in om deze bug zo snel mogelijk weg te krijgen.

Bedankt voor je begrip.

Ga waarheen de wind je brengt

🏹 Totems Saluut 🏹

Highlighted
Chiquita
Leidende verkenner

Happy debugging time :-)

Benn
Ervaren verkenner

Fijn, ging dit probleem net ook rapporteren, want knap lastig.

De pauze verdwijnt niet alleen, zelfs als de band loopt in uitgesteld kijken floept die terug naar nu, wanneer je het programmaschema opvraagt. Heeft volgens mij te maken met het live scherm in de rechter onderhoek

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik kan niks rapporteren want heb nog steeds niet de nieuwe interface ........ Gefrustreerde smiley

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Vanmorgen nog eens zelf geprobeerd de update binnen te halen en die is gelukt, kheb nu eindelijk het nieuwste menu op de TV. Man Vrolijk

TwonickyII
Veteraan verkenner

EN als ik vragen mag Veteraan, is het probleem nu eindelijk opgelost??
Want bij mij zit er ook een nieuwe update software op, maar het euvel is nog steeds
bestaande. In Timeshift op pauze gaan en van zender vveranderen en poef....begint te spelen in huidige tijd van het gepauzeerde programma...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen