Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-11-18 12h33
Antwoorden: 19 antwoorden
Kleine, ambetant bug gevonden in de nieuwe interface:
Als uw programma op Pauze heeft gestaan (bv 30min).
Je begint verder te kijken en navigeert dan naar de TV GIDS, dan stopt uw timeshift (programma gaat verder op werkelijke tijd).
Uw timeshift blijft dan niet behouden.
Om even te verduidelijken: Tribe is een forum VAN gebruikers en VOOR gebruikers. De bedoeling is elkaar te helpen door ervaring en kennis uit te wisselen.
Het is wel zo dat er inderdaad enkele medewerkers van Orange hier aanwezig zijn (het is tenslotte wel degelijk door Orange opgezet), maar dat zijn Communiry Managers en moderatoren, en hun taak is het om dit forum deftig en ordentelijk te houden. Zij kunnen/zullen eventueel in sommige gevallen wel vragen of gegevens doorspelen naar hun collega's maar dat is dus niet de regel of bedoeling van dit forum.
Happy debugging time 🙂
Hey @Chiquita
ik spreek hier even in eigen naam maar ik ga morgen op kantoor eens kijken of ik dit kan reproducerenm zo ja dan geef ik het onmiddelijk aan mijn collega door
groetjes ,
Kevin
Nope
Als je iets op pauze zet en vervolgens naar uw tvgids gaan (om bv iets op te nemen) dan bleef dat mooi op pauze staan (wat vind ik normaal is)
Is nu niet meer het geval