Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-11-20 23h00
Antwoorden: 3 antwoorden
Hoi, vandaag een 2de decoder geinstalleerd en opgestart maar blijf de foutmelding krijgen, gecodeerde zenders... iemand raad?
@Chribeth je decoder zal niet geactiveerd zijn om het beter te begrijpen je hebt geen toegang tot de zenders. Hiervoor moet je de klantendienst bellen 5000 of een bericht doen via Facebook Messenger , het Wegcare team , en het door geven. Dan zal er een dossier aangemaakt worden en dan gaan ze dit technisch oplossen. Als je stuurt via Messenger zal Orange je zelf terug bellen of berichten op Messenger als het is opgelost , als je telefonisch contact opneemt zullen ze ook erna contact met je opnemen. Hoe lang je moet wachten durf ik niet te zeggen.
Is er eigenlijk een e-mail-adres waar we naartoe kunnen sturen? Vandaag gebeld naar 5000 en waar werd me gezegd dat de nieuwe decoder nog niet geactiveerd is, die persoon zou me doorverbinden met de dienst activatie maar daar nam niemand op, vermoedelijl omdat’t weekend is...
@Chribeth je kan enkel bellen of via Messenger gaan als je een facebook account hebt of Twitter. Email is al lang niet meer bij Orange en hadden gevraagd of dit terug kwam maar het antwoord was nee.