Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-19 12h32
Antwoorden: 6 antwoorden
Nu Telenet gaat stoppen met analoge tv kan je die zenders ook ontvangen via DVB-C als Telenet klant.
Ik vroeg me af of deze met een Love pack van Orange ook te ontvangen zijn of zijn die gecodeerd?
Geprobeerd en het lukte perfect met de procedure van Telenet. Echter, plots verdwenen alle digitale kanalen buiten één en canvas/ketnet. De andere kanalen geven 'signaal verstoord' aan.
Is het bij iemand anders wel gelukt?
Als je een tv-abonnement hebt bij Orange, kan je ook het compacte signaal dat Telenet uitzendt ontvangen. Dat betekent één, ketnet en canvas in HD, de overige zenders in sd.
Als je enkel een Love duo hebt zonder tv, dan heb je geen signaal.
Normaal gezien zou je net als bij Telenet (je zit toch op dezelfde kabel als Telenet?), zonder decoder moeten kunnen kijken.
22 zenders -> De zenders van EEN, CANVAS, KETNET zijn in HD, en de andere zijn SD.
Deze zenders zijn niet gecodeerd.
Uiteraard werkt dit enkel als je TV een DVB-C tuner heeft
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/guide/je-tv-instellen/#/Dunnetv/ -> staat hier mooi uitgelegd.
Of indien je de menu van je TV goed kent zal je het met onderstaande gegevens ook kunnen.
Succes ermee
Bedankt Jonas. Ik veronderstel hetzelfde maar hoopte hier iemand met Orange abo te vinden die het kzn bevestigen dat dit ook echt zo is.