annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eclips TV beschikbaar bij Orange?

Topic gestart op: 26-08-18 10h54

Antwoorden: 10 antwoorden

Loekas
Gewaardeerd verkenner

Eclips TV beschikbaar bij Orange?

OPGELOST

Mijn echtgenote is Mooi en Meedogenloosfan van het eerste uur... Jammer genoeg werden de uitzendingen onlangs gestopt. Ik vernam nu echter dat M & M tóch verder zal uitgezonden worden op de seniorenzender Eclips TV. Deze wordt echter blijkbaar alleen aangeboden door Telenet en Proximus. Waarom niet door Orange?? Of wordt dit in de nabije toekomst wel overwogen? In afwachting van een (hopelijk postief) antwoord verblijf ik,

Met vriendelijke groeten 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
10 ANTWOORDEN 10
Belle
Aspirant verkenner

Nee hoor, toch niet. Zes tv heeft zich bedacht om toch de serie Mooi en Medogenloos over te nemen. 😡

0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

Haha, goed gezien van ZES tv. even gratis reclame door mee te surfen op de M&M commotie.
waarschijnlijk zijn ze zelfs nooit geïnteresseerd geweest...

0 pluimen
Loekas
Gewaardeerd verkenner

Zo denk ik er ook over Chiquita...😕😬

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Loekas het zijn rechten die de provider koopt om te mogen uitzenden. Weet niet hoe het nu precies in elkaar zit maar toen ik nog voor 2 providers werkte was de regeling dat er maar 1 of 2 providers die het meeste betaalde die rechten kon krijgen . Geen enkele andere provider kon dan ook maar die zender of wat dan ook uitzenden. beste is gewoon af te wachten of er een zender uitbereiding gaat komen want ook op de klantendienst gaan ze dit niet weten. Maar aangezien Orange op de kabel wan Telenet zit zou het best eens kunnen dat deze ook wat gemakkelijker een uitbereiding van zenders kan krijgen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen