Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Loekas
Gewaardeerd verkenner

Eclips TV beschikbaar bij Orange?

OPGELOST

Mijn echtgenote is Mooi en Meedogenloosfan van het eerste uur... Jammer genoeg werden de uitzendingen onlangs gestopt. Ik vernam nu echter dat M & M tóch verder zal uitgezonden worden op de seniorenzender Eclips TV. Deze wordt echter blijkbaar alleen aangeboden door Telenet en Proximus. Waarom niet door Orange?? Of wordt dit in de nabije toekomst wel overwogen? In afwachting van een (hopelijk postief) antwoord verblijf ik,

Met vriendelijke groeten 

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Cdt24801
Leidende genezer

Re: Eclips TV?

Dat is allemaal een kwestie van licenties, dus van centen .... En of Orange een licentie op Eclips TV gaat aanschaffen voor één programma te kunnen aanbieden? Ik twijfel eraan, helaas  ....

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

@Loekas het zijn rechten die de provider koopt om te mogen uitzenden. Weet niet hoe het nu precies in elkaar zit maar toen ik nog voor 2 providers werkte was de regeling dat er maar 1 of 2 providers die het meeste betaalde die rechten kon krijgen . Geen enkele andere provider kon dan ook maar die zender of wat dan ook uitzenden. beste is gewoon af te wachten of er een zender uitbereiding gaat komen want ook op de klantendienst gaan ze dit niet weten. Maar aangezien Orange op de kabel wan Telenet zit zou het best eens kunnen dat deze ook wat gemakkelijker een uitbereiding van zenders kan krijgen. 

0 pluimen
Loekas
Gewaardeerd verkenner

Dat vreesde ik ook al....Kan natuurlijk alleen maar de vraag stellen en wie weet??? Alvast bedankt voor uw antwoord.Man Knipoog

Loekas
Gewaardeerd verkenner

Laat ons hopen...Gefrustreerde smiley

Alvast bedankt voor uw antwoord!

Chiquita
Leidende verkenner

Blijkbaar is M&M ook op Zes te bekijken (kleine broer van Vier en Vijftv)

0 pluimen
Loekas
Gewaardeerd verkenner

Beste Chiquita,

Bedankt voor jouw post. Mijn echtgenite gaat dat onmiddellijk nakijken!

Grtz

Loekas

0 pluimen
Chiquita
Leidende verkenner

Belle
Aspirant verkenner

Nee hoor, toch niet. Zes tv heeft zich bedacht om toch de serie Mooi en Medogenloos over te nemen. 😡

0 pluimen
Chiquita
Leidende verkenner

Haha, goed gezien van ZES tv. even gratis reclame door mee te surfen op de M&M commotie.
waarschijnlijk zijn ze zelfs nooit geïnteresseerd geweest...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen