annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder bugs en oplossingen

Topic gestart op: 31-01-18 19h45

Antwoorden: 15 antwoorden

Parshift
Ervaren verkenner

Decoder bugs en oplossingen

Mooi initiatief @CandiceV 

Mogen we hier ook wat meer feedback verwachten van Orange zelf, want op de Facebook groep was die eigenlijk onbestaande Man Onverschillig
Andere users hebben hier meestal ook het raden naar, dus verwacht ik ook hier geen duidelijk antwoord van hen.

Ik heb ook niet echt zin om de helpdesk te bellen om weer een standaard antwoord te krijgen. 

Mijn concrete vragen:

  • Wordt die synchronisatie bug / hapering na het zappen ooit nog opgelost? Zit er al in van in de testfase! Ik ben nu anderhalf jaar later teruggekeerd als klant en op de helpdesk bevestiging gevraagd alvorens te bestellen. "Al lang opgelost meneer.", wel, niet dus! Gefrustreerde man
    De algemene vloeiendheid van de decoder mag trouwens nog een stuk vlotter.
  • Waarom worden kleine gekende problemen niet tussentijds opgelost? Bvb. het probleem met "geen gegevens" in de Tv-gids na een dag geen tv kijken. Al tientallen keren vermeld, nooit een woord over een permanente oplossing. De laatste update van de software dateert alweer van begin oktober.

Hopend dat dit forum ook een stap mag zijn naar betere communicatie van jullie twege en niet alleen een zoveelste platform wordt waar echte informatie schaars is.

Met vriendelijke groet

 

Labels (2)
15 ANTWOORDEN 15
SmeetsLevi
Rekruut scout

dat je niet vlot kan zappen is heel frustrerend ja de sync bug houd toch wel een 2 tal seconde aan eer het corrigeerd..

0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

Idem hier in verband met de sync
Heel de interface loopt wat log vind ik.

0 pluimen
Ralse
Aspirant verkenner

Yup, de problemen rond synchronisatie tussen beeld en geluid zijn er nog steeds en ze verliezen hier klanten door.

BjornS
Gewaardeerd verkenner

Dat synchronisatie probleem na het zappen, wat ook maar een seconde of mss een paar duurde, valt mij momenteel in ieder geval niet meer op

0 pluimen
Parshift
Ervaren verkenner

Mij valt het in ieder geval heel hard op, want ik ben een zapper en vlot eens alle zenders overlopen zit er op deze manier niet in.

Leden met de meeste pluimen