Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-12-18 10h02
Antwoorden: 1 antwoord
Sinds zaterdag bel ik al elke dag naar Orange omdat mij daar vermeld werd dat mijn decoder gedeactiveerd staat .
We zijn nu 5 dagen verder en ondertussen is er nog geen verandering verre van hulp
Sinds september mijn verhuisregeling gaat het van kwaad naar erger
Ik prees iedereen Orange aan maar dit vind ik maar heel onprofessioneel als je van muur naar kastje word gestuurd
Sinds zaterdag bel ik al elke dag naar Orange omdat mij daar vermeld werd dat mijn decoder gedeactiveerd staat .
We zijn nu 5 dagen verder en ondertussen is er nog geen verandering verre van hulp
Sinds september mijn verhuisregeling gaat het van kwaad naar erger
Ik prees iedereen Orange aan maar dit vind ik maar heel onprofessioneel als je van muur naar kastje word gestuurd
Ugh @Paloma1979,
Heel jammer dat je dit hebt moeten ervaren:-(.
De Orange-stamleden van de technische dienst hebben je dossier succesvol behandeld. Je decoder zou nu werkzaam moeten zijn.
Veel kijkplezier gewenst van het Orange-dorp!
Drink hoop uit de waterbron
✋ Totems Saluut ✋