Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-11-18 20h58
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Net klant, maar pff mogelijk al spijt.
Decoder loopt vast, nu krijg ik hem zelf niet meer opgestart (reset knop in en de stroom terug op).
Blijft hangen nadat het BooT menu opgestart is (na de paarse balk)
Iemand nog een idee (buiten het door het raam gooien) ....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Denk niet dat het loont om naar de Orangeshop te gaan voor dit probleem, gezien deze bij mijn weten geen omruil decoders hebben. Beste gewoon de klantendienst bellen die deze kunnen testen. Hierbij ook een link met verdere info omtrent de decoder : https://www.orange.be/nl/hulp/internet-en-televisie/decoder-handleiding
Denk niet dat het loont om naar de Orangeshop te gaan voor dit probleem, gezien deze bij mijn weten geen omruil decoders hebben. Beste gewoon de klantendienst bellen die deze kunnen testen. Hierbij ook een link met verdere info omtrent de decoder : https://www.orange.be/nl/hulp/internet-en-televisie/decoder-handleiding
Klantendienst bellen. De mijne was 2 dagen later vervangen (omdat ik zelf 1 dag later niet kon)
Beste,
Je gaat het best even langs een orangeshop om je decoder te laten inruilen. Als deze echt compleet niet meer kan opstarten dan heb je een slecht exemplaar gekregen.
@TomH zet de decoder gewoon eens uit . Het kan zijn dat deze te warm geworden is omdat deze in een kast staat. Wacht een paar minuten en dan terug aan zetten. Met uitzetten bedoel ik wel met de schakelaar aan de stroom kabel zit.