Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-02-18 14h52
Antwoorden: 143 antwoorden
Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?
loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.
soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op de afstandbediening.
soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn.
al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.
bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is)
technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.
gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.
kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hello
nieuw decoder met serie nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes
@Chiquita waarschijnlijk niet de meest betaalbare SSD als je vergelijkt met SAS.
Je begrijpt toch dat Orange in de decoders geen dure SDD schijf steekt ?
@Jerre een goeie SSD kost echt niet veel meer hoor.
En zeker niet voor Orange als ze dat in Bulk kunnen aankopen...
Maar mijne Decoder is nog collectors item, is nog ne Mobistar
Tot hiertoe nog geen problemen ondervonden ....de hedendaagse harde schijven craschen niet zo snel meer dan vroeger , het craschen kan enkel nog softwarematig veroorzaakt worden en dan ligt het aan de programmatie, waar blijkbaar bij Orange nog het een en het ander scheef zit.
Vals alarm, bediening met de app en in/uit standby zetten met de knop op de decoder lukte nog wel.
Omdat ik de TV nog met de Orange afstandsbediening kon bedienen (in/uit standby en volume) en omdat ik de decoder nog maar 3 maand heb had ik niet meteen aan de meegeleverde batterijen gedacht.
Op de Orange afstandsbedieng moet de LED rond de standby knop van de decoder continu oplichten en lichtjes flikkeren als je een knop indrukt houdt.
@TwonickyII schreef:
... knip ...
Overweeg om a,derde oplossing te zoeken.
Spijtig te lezen dat je zulke problemen ervaart. Maar wat voor andere oplossingheb je dan in gedachten? Overschakelen naar TV over de telefoonlijn? Of satelliet?