annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder loopt vast

Topic gestart op: 09-02-18 14h52

Antwoorden: 143 antwoorden

thomasvdh
Ervaren verkenner

Decoder loopt vast

OPGELOST

Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?

loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.

soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op  de afstandbediening. 

soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn. 

al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.

bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is) 

technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.

gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.

kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor.... 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
MTY007
Veteraan verkenner

hello

nieuw decoder met serie  nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange  is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

143 ANTWOORDEN 143
Chiquita
Aspirant genezer

Heb dat voor (dank u wel kinderen).
Nog geen oplossing gevonden en fabrieksinstellingen is geen optie...

Maar denk dat @TwonickyII zijn probleem een ander is, namelijk dat de timeshift verdwijnt als je naar de tvgids gaat.

0 pluimen
TwonickyII
Veteraan verkenner

Hallo Chiquita ,

Neen hoor dit is een van de problemen, maar ik had beschreven hoe je eventueel vastlopers kunt of kan vermijden door hem regelmatig eens uit te zetten , ik doe dit dagelijks!

0 pluimen
TwonickyII
Veteraan verkenner

Hallo Jerre,

Op mijn decoder zit er een schakelaar tussen het netsnoer en de decoder op de kabel zelf.

En deze schakelaar kan je af of aan zetten. Zoals een gewoon elektrisch apparaat zeg maar.

Ik weet niet of jij een ouder model van decoder hebt, maar ik dacht dat op de meeste die schakelaar wel aanwezig was.

grtz

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@TwonickyII  ja, ik heb het over die schakelaar (niet op een stekkerblok). Deze onderbreekt bruusk de voeding, altijd risico op een crash dus liever niet op deze manier.

0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

met die redenering kan je niets meer uit het stopcontact trekken 😉
Ik haat sluimerstanden, alles wat kan gaat bij mij "hard" uit

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen