annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder loopt vast

Topic gestart op: 18-11-18 20h58

Antwoorden: 7 antwoorden

TomH
Aspirant verkenner

Decoder loopt vast

OPGELOST

Net klant, maar pff mogelijk al spijt.

Decoder loopt vast, nu krijg ik hem zelf niet meer opgestart (reset knop in en de stroom terug op).

 

Blijft hangen nadat het BooT menu opgestart is (na de paarse balk)

 

Iemand nog een idee (buiten het door het raam gooien) ....

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Movieman
Aspirant genezer

Denk niet dat het loont om naar de Orangeshop te gaan voor dit probleem, gezien deze bij mijn weten geen omruil decoders hebben. Beste gewoon de klantendienst bellen die deze kunnen testen. Hierbij ook een link met verdere info omtrent de decoder : https://www.orange.be/nl/hulp/internet-en-televisie/decoder-handleiding

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
btodsk
Gewaardeerd verkenner

Patrick, het mag niet de bedoeling zijn het toestel steeds van stroom te onderbreken  Dit is trouwens al niet goed voor het apparaat zelf. 

Zo gauw mag een digi recorder niet vast lopen. Ik heb de mijne nog maar een half jaar en het ding heeft iedere week wel iets.

Op zich ben ik tevreden bij orange  Alleen de apparaten zijn toch iets minder kwaliteit. Ook mijn vaste telefoon bij orange laat soms de wensen over ...

 

0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

We zullen daar mee moeten leren leven vrees ik. De decoder moet al bijna uitgebrand zijn alvorens je een nieuwe krijgt. Mijn 2 decoders moeten ook minstens 1 keer per week worden heropgestart omdat ze vast lopen enz. Bel er al niet meer voor naar de helpdesk. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Movieman en @btodsk

Er loopt reeds geruime tijd een tweede thread met hetzelfde onderwerp. Vele pagina's lang, maar het huidige einde is vast interessant voor jullie:

https://community.orange.be/t5/Televisie/Decoder-loopt-vast/m-p/16125#M1415

Veel leesplezier en uiteraard succes bij het omruilen Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen