Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-02-18 14h52
Antwoorden: 143 antwoorden
Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?
loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.
soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op de afstandbediening.
soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn.
al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.
bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is)
technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.
gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.
kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hello
nieuw decoder met serie nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes
Ik heb zelf een recoder met serienummer 30, ik start die elke dag via het menu een keer terug op en (enkel) dan crasht hij zelfden, maar de software zit wel bomvol bugs, zouden de mensen met een 'serie 31' recoder eens kunnen testen of jullie bvb wel de guide kunnen gebruiken terwijl je in timeshift tv kijkt zonder dat die terug naar 'live' springt?
Hallo,
juist geprobeerd nee dat komen terug zo is zo naar live tv ,heb decoder serie 31. ....... maar heb geen probleem meer met deze decoder meer dan 2 maanden .grtj
Ok, bedankt om het snel even te testen, jammer dat ook dat geen oplossing is voor die lastige bug.
Is ook normaal, is een software bug terwijl het vastlopen een duidelijke hardware bug is.
Wat ik wel wil weten of er performantieverschil zit op de verschillende decoders ?
Zit zelf nog met de allereerste (25....) mobistarversie. Werkt perfect (buiten die software bugs) maar zijn die nieuwere misschien ook sneller ?
@Chiquita schreef:
Is ook normaal, is een software bug terwijl het vastlopen een duidelijke hardware bug is.
Dat was ook mijn vermoeden, maar gezien het enthousiasme over de nieuwe decoder wou ik het toch even checken.
Ik zou zelfs denken dat de meeste problemen (behalve wanneer de recoder echt te warm wordt mss) te wijten zijn aan de software, anders zou een snelle (gewoonlijk <1 min, maar heel soms ook >5min) dagelijkse herstart ook niet veel effect hebben.
Op zich goed nieuws, ware het niet dat ze de problemen blijkbaar niet opgelost krijgen, gezien ze al minstens sinds 13-11-2018 01:48 PM op de hoogte zijn:
@Totem schreef:
Kleine, ambetant bug gevonden in de nieuwe interface:
Als uw programma op Pauze heeft gestaan (bv 30min).
Je begint verder te kijken en navigeert dan naar de TV GIDS, dan stopt uw timeshift (programma gaat verder op werkelijke tijd).Uw timeshift blijft dan niet behouden.
Ugh @Chiquita,
We zijn ons bewust van dit euvel helaas, beste veteraan verkenner. Onze Orange-stamleden spannen zich in om deze bug zo snel mogelijk weg te krijgen.
Bedankt voor je begrip