annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder loopt vast

Topic gestart op: 09-02-18 14h52

Antwoorden: 143 antwoorden

thomasvdh
Ervaren verkenner

Decoder loopt vast

OPGELOST

Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?

loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.

soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op  de afstandbediening. 

soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn. 

al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.

bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is) 

technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.

gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.

kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor.... 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
MTY007
Veteraan verkenner

hello

nieuw decoder met serie  nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange  is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

143 ANTWOORDEN 143
Movieman
Aspirant genezer

Zelf herstart ik de decoder nu 1x per week op een vaste dag uit voorzorg en kijk eens na of er geen nieuwe updates zijn, moet zeggen sindsdien geen problemen meer. Kijk ook af en toe de batterijen van de afstandsbediening na want geeft de indruk dat je decoder blokkeert maar in werkelijkheid zit je soms met lege batterijen. Het is dus niet altijd even duidelijk wat de storing veroorzaakt maar heb het al meegemaakt vandaar ik dit even wil melden. 

0 pluimen
TwonickyII
Veteraan verkenner

Ik zet gewoon mijn decoder eleke dag af en voor jullie het vragen, neen ik heb geen opnames na 01:00 uur. Dus kan dit perfect. En zinsdien ook geen problemen meer...

 

0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

Zelf ondervinden en opsteken hoe anderen het probleem met hun decoder hebben opgelost is nu net het nuttige aan een forum als tribe. 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Movieman  schreef:

Zelf ondervinden en opsteken hoe anderen het probleem met hun decoder hebben opgelost is nu net het nuttige aan een forum als tribe. 


Niet alleen is dat nuttig, het is eigenlijk ook een van de hoofdredenen van het bestaan ervan !! Veralgemeend dan wel uiteraard.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Davido
Aspirant verkenner

Hier sinds Juni klant

gemiddeld 1 a 2x per week loopt de decoder vast, zwart beeld

meestal als we een paar keer na elkaar op back duwen, door dat we in een bepaalde menustructuur zitten.

 

soms ook gewoon geen reactie van afstandsbediening.

uittrekken en terug insteken is dan de enige oplossing.

zou men dit structureel oplossen?

2j geleden ben ik ook klant geweest bij orange, maar toen snel terug opgezegd omdat die decoder 2 a 3x per dag vast liep, dat werkte helemaal niet. dus wel al serieuze progressie...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen