Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-02-18 14h52
Antwoorden: 143 antwoorden
Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?
loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.
soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op de afstandbediening.
soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn.
al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.
bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is)
technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.
gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.
kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hello
nieuw decoder met serie nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes
Zelf herstart ik de decoder nu 1x per week op een vaste dag uit voorzorg en kijk eens na of er geen nieuwe updates zijn, moet zeggen sindsdien geen problemen meer. Kijk ook af en toe de batterijen van de afstandsbediening na want geeft de indruk dat je decoder blokkeert maar in werkelijkheid zit je soms met lege batterijen. Het is dus niet altijd even duidelijk wat de storing veroorzaakt maar heb het al meegemaakt vandaar ik dit even wil melden.
Ik zet gewoon mijn decoder eleke dag af en voor jullie het vragen, neen ik heb geen opnames na 01:00 uur. Dus kan dit perfect. En zinsdien ook geen problemen meer...
Zelf ondervinden en opsteken hoe anderen het probleem met hun decoder hebben opgelost is nu net het nuttige aan een forum als tribe.
@Movieman schreef:
Zelf ondervinden en opsteken hoe anderen het probleem met hun decoder hebben opgelost is nu net het nuttige aan een forum als tribe.
Niet alleen is dat nuttig, het is eigenlijk ook een van de hoofdredenen van het bestaan ervan !! Veralgemeend dan wel uiteraard.
Hier sinds Juni klant
gemiddeld 1 a 2x per week loopt de decoder vast, zwart beeld
meestal als we een paar keer na elkaar op back duwen, door dat we in een bepaalde menustructuur zitten.
soms ook gewoon geen reactie van afstandsbediening.
uittrekken en terug insteken is dan de enige oplossing.
zou men dit structureel oplossen?
2j geleden ben ik ook klant geweest bij orange, maar toen snel terug opgezegd omdat die decoder 2 a 3x per dag vast liep, dat werkte helemaal niet. dus wel al serieuze progressie...