Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-02-18 14h52
Antwoorden: 143 antwoorden
Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?
loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.
soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op de afstandbediening.
soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn.
al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.
bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is)
technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.
gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.
kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hello
nieuw decoder met serie nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes
opgelost na 9 dagen...
en dan een sms krijgen over tevredenheid klantendienst, waarop ik 1 gaf, en men zich afvroeg waarom ik niet tevreden was...
Was bij mij ook het geval en heb daarop eens danig mijn verhaal
en frustratie gespuit . Ik heb dan ook een maand gratis tv geeisd en gekregen.
Is te overwegen waard toch...
MVG
Dominiek
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat doe optie SPeedboost eigenlijk is ???
Als het is wat ik denk, het sneller opstarten van je tv decoder dan vind ik het des te schandaliger dat je dit expliciet moet anvragen. Ik wist zelfs het bestaan hiervan niet af.
En wat die twee dagen beteft, best bellen, want ik heb een volle week mogen wachten op een activatie
van op afstand .
Groetjes
speedboost: internet aan dubbele snelheid: 200mbit download, 20 upload
heeft niets met TV te maken