Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?
loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.
soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op de afstandbediening.
soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn.
al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.
bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is)
technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.
gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.
kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Net nog 1x half uur en 1x 45 min aan de lijn gehad.
Allerlei resets en wachten etc.
Uiteindelijl vraagt de man welke van de decoders het probleem is, laatste 3 cijfers van de decoder.
Dan blijkt dat die nieuwe decoder niet eens in hun systeem zit.....
Andere dienst zal mij morgen of overmorgen bellen om decoder toe te voegen... zucht
opgelost na 9 dagen...
en dan een sms krijgen over tevredenheid klantendienst, waarop ik 1 gaf, en men zich afvroeg waarom ik niet tevreden was...
Was bij mij ook het geval en heb daarop eens danig mijn verhaal
en frustratie gespuit . Ik heb dan ook een maand gratis tv geeisd en gekregen.
Is te overwegen waard toch...
MVG
Dominiek