annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder loopt vast

Topic gestart op: 09-02-18 14h52

Antwoorden: 143 antwoorden

thomasvdh
Ervaren verkenner

Decoder loopt vast

OPGELOST

Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?

loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.

soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op  de afstandbediening. 

soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn. 

al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.

bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is) 

technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.

gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.

kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor.... 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
MTY007
Veteraan verkenner

hello

nieuw decoder met serie  nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange  is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

143 ANTWOORDEN 143
MTY007
Veteraan verkenner

Beste 

jullie heeft chance bij onze niet, morgen kom de techniek  voor de 4 keer,orange heeft gezien dat mijn internet niet snel genoeg is,ik laat morgen iets weet over onze probleem,natuurlijk decoder computer smart tv  etc ..... alles op wifi misschien dat is te veel voor de signal voor de wifi mijn internet is zo is zo traag enfin zullen zien morgen postief denken.

mvg

0 pluimen
proximusboyke
Veteraan verkenner

neen het enige wat ze doen is een andere stroomkabel geven, mijn schoonzus kan er een winkel mee houden. Aangezien dit bij vele mensen vastloopt wil dit zeggen dat ze allemaan biks waard zijn. Waarschijnlijk bij alieexpress gekocht. dE KOELING IS GEWOON NIKS WAARD

0 pluimen
Declercqjp
Aspirant verkenner

Dit probleem heb ik ook al maanden.
Omdat na een reboot alles telkens opgelost is, heb ik mijn decoder aan een tijdschakelaar ingeplugd.

2 keer per dag laat ik hem 1 minuut uitschakelen. Meestal heb ik nu geen problemen meer.

Leentje1973
Veteraan verkenner

Ik heb dat ook regelmatig voor en begin het beu te worden. Laatst wou ik vanop een andere locatie via de tv app een programma opnemen maar dat ging dus niet omdat blijkbaar er geen verbinding was tussen decoder en wifi. Ik was niet thuis dus kon geen stekker uittrekken en weer insteken (wat overigens echt niet de oplossing is). Ik heb die pas 3 maanden hoor!!

Wat is dit probleem en hoe kan dit opgelost raken?

0 pluimen
MTY007
Veteraan verkenner

Beste

bellen bellen 5000 ik weet niet plezant maar ik  laat  niet zo maar wij betaald genoeg voor,ik betaald moet in orde zijn heb misschien 20 keer gebeld 2 keer de instalateur bij onze geweest dat is in orde zeg ze nieuw decodeur en toch nog de zelde probleem ,ik wacht altijd op de telefoon van orange als dat morgen niet kreeg komen in terug naar scarlet nooit geen probleem gehad 3 jaar lang.Succes

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen