Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Gewaardeerd verkenner

Decoder loopt vast

OPGELOST

Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?

loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.

soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op  de afstandbediening. 

soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn. 

al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.

bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is) 

technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.

gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.

kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor.... 

Labels (1)
0 pluimen
143 ANTWOORDEN 143
Aspirant verkenner

Net nog 1x half uur en 1x 45 min aan de lijn gehad.

Allerlei resets en wachten etc.

Uiteindelijl vraagt de man welke van de decoders het probleem is, laatste 3 cijfers van de decoder.

Dan blijkt dat die nieuwe decoder niet eens in hun systeem zit..... 

Andere dienst zal mij morgen of overmorgen bellen om decoder toe te voegen... zucht

0 pluimen
Leidende sjamaan

Ons vermoeden was dus juist ... een slechte activatie bij Orange zelf ....Gefrustreerde smiley

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Aspirant verkenner

opgelost na 9 dagen...

en dan een sms krijgen over tevredenheid klantendienst, waarop ik 1 gaf, en men zich afvroeg waarom ik niet tevreden was...

0 pluimen
Veteraan verkenner

Was bij mij ook het geval en heb daarop eens danig mijn verhaal
en frustratie gespuit . Ik heb dan ook een maand gratis tv geeisd en gekregen.
Is te overwegen waard toch...

MVG 

Dominiek

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen