Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Cdt24801
Leidende genezer

Re: Decoder loopt vast

@btodsk en @wossol

Zeker doen, erop achteruit zal je niet gaan.

TwonickyII
Veteraan verkenner

Bonjour MTY007,

Tout d’abord mes félicitations pour votre néerlandais. Il y a des politiciens dans notre pays qui peuvent apprendre quelque chose de vos compétences linguistiques. Dommage que les gens appellent toujours autant, mais cela semble valoir la peine. Il est important que les clients se soutiennent et se transmettent des informations. Malheureusement, c'est le problème maintenant ... Cela aurait dû être résolu par Orange lui-même. Merci ... Ce sont les suiveurs qui gagnent.

Vooreerst mijn felicitaties voor je Nederlands. Er zijn politiekers in ons land die nog iets van jou talenkennis kunnen leren. Het is jammer dat men altijd zoveel moet bellen, maar het loont blijkbaar. Het is belangrijk dat de klanten elkaar steunen en informatie doorgeven aan elkaar. Helaas is dit nu het probleem...Dit zou eigenlijk door Orange zelf al lang moeten opgelost zijn. Toch bedankt...Het zijn de volhouders die winnen.
Bonne Dimanche - Fijne Zondag 
Dominiek

TwonickyII
Veteraan verkenner

EN toch vind ik het tof dat betrokkene antwoord in het Nederlnads. 
Iedereen zou daar best een voorbeeld mogen aan nemen.
Er zouden minder misverstanden zijn in België als iedereen zich 
duidelijk kon maken in beide landstalen . En ja dit is al een oud
zeer van jaren ver, maar onlangs nog maar eens bewezen dat misverstanden 
in talenkennis ongelukken veroorzaken. Soit dit was eventjes 
tussen de lijnen door .
Fijne zondag iedereen ..

MTY007
Veteraan verkenner

Bedankt Merci

Ik doe mijn best zoals voor de mensen te helpen in Nederlands talen zoals in Frans talen over deze probleem want ik weet alles van na de 4 decoder en dat de techniek 6 keer bij onze is geweest zonder dat de probleem was opgelost ,ik weet dat orange heeft probleem met de decoder met serie nummer die beginnen met 27 etc........ ,nu heb helemaal nieuw decoder gekregen met serie die beginnen met 31 .......... dat is toe nu toe super geen blocage meer eindelijk naar de 4 decoder,in Frankrijk bestaat nu en super nieuw decoder super smal ik hoop dat deze decoder naar België komen ,orange moet zo is zo kwaliteit geven aan zijn klant wij betaal genoeg voor maar Ya als orange moet als zijn decoder vervangen kost heel veel geld ,iedereen moet blijven bellen tot dat een oplossing komen succes aan iedereen.

wossol
Gewaardeerd verkenner

Zojuist gebeld met de klantenservice. Gewoon zeggen dat je de nieuwe decoder wil hebben. Morgen komt er een technieker langs om deze te brengen. Schandalig hoe je als consument in eerste instantie gewoon niet geholpen wordt door Orange.

0 pluimen
MTY007
Veteraan verkenner

Hello

als morgen de techniek komen bij jullie goed zie dat u nieuw decoder beginnen met serie nummer 31.....,. Als de nieuw decoder beginnen met de serie nummer 27 of 28.........dat is nog een oud decoder niet aanvaard aub .met de nieuw decoder u zie dat verschil links beneden dat ligt zo een  bar met en paar kleuren dat is en nieuw decoder bedankt

0 pluimen
MTY007
Veteraan verkenner

nieuw decoder bij orange in Frankrijk

https://boutique.orange.fr/nouveautes/decodeur-tv-uhd/

btodsk
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor je uitleg in het Nederlands. Mijn Frans is niet goed. Ik heb vandaag bericht gekregen van orange via messenger. Ik legde uit wat voor probleem ik had en was nog niet uitgesproken of ik kreeg 25€ korting. En ze vertellen mij dat ze werken aan een we update die het probleem zou moeten verhelpen.

Ik heb afgesproken om te kijken hoe vaak het apparaat blokkeert. Ze wilden gelijk een technieker sturen maar ik bekijk eerst hoe vaak hij uitvalt. 

Groetjes! 

MTY007
Veteraan verkenner

Ok succes is u decoder met de serie 27 .......... of niet .mvg

0 pluimen
wossol
Gewaardeerd verkenner

Eergisteren de nieuwe decoder geïnstalleerd gekregen, tot nu toe geen problemen. De technieker zei dat het ook een bekend probleem was, hij vond het in elk geval niet raar dat de decoder omgewisseld moest worden.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen