Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-02-18 15h39
Antwoorden: 30 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Regelmatig reboot de decoder tijdens het TV kijken en blijft dit meerdere malen doen. Kan tot 20 minuten duren. Niet zo leuk als je iets aan het volgen bent.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik had de laatste maand ook heel regelmatig last van het reboot probleem! Erg storend. Maandag ggebeld naar de klantendienst en men kon dinsdag al langs komen om de decoder te vervangen. Helaas was dat net wat te snel voor mijn agenda! Donderdag is de decoder dan vervangen.
De uitleg van de installateur was hetzelfde, er is een slechte reeks decoders uitgeleverd. Nu een nieuwe gekregen. Deze ziet er fysiek het zelfde uit behalve dat een aan/uit knopje nu op de decoder zit.
Mooie en snelle service van Orange! Uch!
Hey Cornelis,
bij mij zou het de stroomkabel zijn. Ze gaan mij een nieuwe opsturen.
Groeten Peter
Is het nu opgelost @peterdieltjens?
Ze gaan me nl. ook 1 opsturen. Hoop dat we nu eindelijk de oplossing hebben.
Ik heb juist de stroomkabel vervangen. Ik hou je op de hoogte.
Groeten Peter
Hallo Peter,
Bij mij is het probleem toch ook terug gekomen. Heeft het bij jou geholpen?
M.v.g.
Cornelis