Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Ayah
Gewaardeerd verkenner

Re: Decoder reboot zeer regelmatig tijdens het TV kijken

Dan moet je me eens zeggen @Frank76 hoe je dat voor elkaar hebt gekregen om een nieuwe te krijgen. Het spelletje van rebooten duurt al maanden bij ons. Ontelbare keren gebeld, technieker langsgeweest. Toen kreeg ik de belofte van een nieuwe digirecorder te krijgen. De technieker ging contact opnemen om langs te komen... niemand gehoord.  Wéér zelf gebeld. Toen opeens wisten ze wat het was; de stroomkabel! 3 weken later doet het ding het weer niet meer, ondanks de nieuwe stroomkabel. Ik heb mijn buik vol van Orange. 

Morgen vraag ik een nieuwe. Lukt dat niet dan is het bye Orange. 

Frank76
Leidende verkenner

Re: Decoder reboot zeer regelmatig tijdens het TV kijken

Gewoon één keer gebeld met de melding dat de decoder de laatste tijd regelmatig gereboot.
Serienummer doorgegeven. Toen zei de persoon aan de andere kant van de lijn dat er een fout in de reeks zat, en dat we een nieuwe kregen.

0 pluimen
Highlighted
Ayah
Gewaardeerd verkenner

Re: Decoder reboot zeer regelmatig tijdens het TV kijken

Dan heb ik gewoon heel erg dikke pech. 6 maanden klant en de keren dat ik al gebeld heb zijn niet op 2 handen te tellen.  Hun laatste " geste"  was een nieuwe stroomkabel. Ze komen morgen... hou mijn hart al vast want hoorde iets mompelen over een coax kabel.

0 pluimen
ToMiKoN
Ervaren verkenner

Re: Decoder reboot zeer regelmatig tijdens het TV kijken

Ik had de laatste maand ook heel regelmatig last van het reboot probleem! Erg storend. Maandag ggebeld naar de klantendienst en men kon dinsdag al langs komen om de decoder te vervangen. Helaas was dat net wat te snel voor mijn agenda! Donderdag is de decoder dan vervangen. 

De uitleg van de installateur was hetzelfde, er is een slechte reeks decoders uitgeleverd. Nu een nieuwe gekregen. Deze ziet er fysiek het zelfde uit behalve dat een aan/uit knopje nu op de decoder zit.

Mooie en snelle service van Orange! Uch!

0 pluimen
Ayah
Gewaardeerd verkenner

Re: Decoder reboot zeer regelmatig tijdens het TV kijken

Vreemd, die met de aan uit knop hebben ze net vervangen bij me. Zelfde uitleg gekregen; een slechte reeks. Voor de rest ziet hij er identiek uit als de vorige

 

0 pluimen
peterdieltjens
Aspirant verkenner

Re: Decoder reboot zeer regelmatig tijdens het TV kijken

Cornelis,

ik denk het wel. Heb het niet meer gehad.

Groeten Peter

0 pluimen
rickmans
Gewaardeerd verkenner

Re: Decoder reboot zeer regelmatig tijdens het TV kijken

Deze week 1 keer gebeld voor afspraak ivbm decoder problemen.Direct in orde ze zijn maandag geweest en zonder problemen onmiddelijk nieuwe decoder geplaatst.Moet zeggen dik in orde en al gans de week tv kunnen kijken zonder die vervelende reboot onderbrekingen gedurende meestal dik halfuur.

Orange tv 10/10 voor de manier van aanpakken dit probleem. 

Als iets fijn afgehandeld wordt ma het ook gezegd worden toch!

CornelisS
Aspirant verkenner

Re: Decoder reboot zeer regelmatig tijdens het TV kijken

Peter,

Ik heb zelf een silent 120mm pc cooler gemaakt op USB. Die aangesloten op de USB poort van de digicorder en sinds dien geen reboots meer gehad. :-)

Zo kan het apparaatje mooi in de kast weggewerkt blijven.

 

Groeten,

Cornelis

0 pluimen
voilbak
Aspirant verkenner

Re: Decoder reboot zeer regelmatig tijdens het TV kijken

Hier hetzelfde probleem en even later was de HDMI poort van mijn tv defect, Ik vraag mij af of er een verband is?

0 pluimen
peterdieltjens
Aspirant verkenner

Re: Decoder reboot zeer regelmatig tijdens het TV kijken

bij ons is het probleem opgelost door een nieuwe stroomkabel te leveren.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen