annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder reboot zeer regelmatig tijdens het TV kijken

Topic gestart op: 26-02-18 15h39

Antwoorden: 30 antwoorden

peterdieltjens
Gewaardeerd verkenner

Decoder reboot zeer regelmatig tijdens het TV kijken

OPGELOST

Regelmatig reboot de decoder tijdens het TV kijken en blijft dit meerdere malen doen. Kan tot 20 minuten duren.  Niet zo leuk als je iets aan het volgen bent.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
ToMiKoN
Ervaren verkenner

Ik had de laatste maand ook heel regelmatig last van het reboot probleem! Erg storend. Maandag ggebeld naar de klantendienst en men kon dinsdag al langs komen om de decoder te vervangen. Helaas was dat net wat te snel voor mijn agenda! Donderdag is de decoder dan vervangen. 

De uitleg van de installateur was hetzelfde, er is een slechte reeks decoders uitgeleverd. Nu een nieuwe gekregen. Deze ziet er fysiek het zelfde uit behalve dat een aan/uit knopje nu op de decoder zit.

Mooie en snelle service van Orange! Uch!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
30 ANTWOORDEN 30
ToMiKoN
Ervaren verkenner

Ik had de laatste maand ook heel regelmatig last van het reboot probleem! Erg storend. Maandag ggebeld naar de klantendienst en men kon dinsdag al langs komen om de decoder te vervangen. Helaas was dat net wat te snel voor mijn agenda! Donderdag is de decoder dan vervangen. 

De uitleg van de installateur was hetzelfde, er is een slechte reeks decoders uitgeleverd. Nu een nieuwe gekregen. Deze ziet er fysiek het zelfde uit behalve dat een aan/uit knopje nu op de decoder zit.

Mooie en snelle service van Orange! Uch!

0 pluimen
Nathaliemampaey
Gewaardeerd verkenner

ik heb dit ook bij een pas geïnstalleerde decoder. Ik krijg aan de telefoon te horen dat er een technieker moet komen en dat ik 59 euro moet betalen? Heb jij moeten betalen? Ik ben pas klant  geworden en heb de installatie laten doen door orange. Ligt dus echt wel aan HUN decoder.

0 pluimen
Ayah
Ervaren verkenner

Vreemd, die met de aan uit knop hebben ze net vervangen bij me. Zelfde uitleg gekregen; een slechte reeks. Voor de rest ziet hij er identiek uit als de vorige

 

0 pluimen
Ayah
Ervaren verkenner

Is het opgelost bij jou @peterdieltjens? Hier het hetzelfde probleem en blijft aanhouden ondanks dat Orange is langs geweest.  Softwareproblemen was hun antwoordt.  2 dagen later doet hij het weer niet meer.

0 pluimen
peterdieltjens
Gewaardeerd verkenner

hey Ayah,

nog niet.  Maar moet nog altijd bellen met Orange.

Groeten Peter

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen