Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-02-18 15h39
Antwoorden: 30 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Regelmatig reboot de decoder tijdens het TV kijken en blijft dit meerdere malen doen. Kan tot 20 minuten duren. Niet zo leuk als je iets aan het volgen bent.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik had de laatste maand ook heel regelmatig last van het reboot probleem! Erg storend. Maandag ggebeld naar de klantendienst en men kon dinsdag al langs komen om de decoder te vervangen. Helaas was dat net wat te snel voor mijn agenda! Donderdag is de decoder dan vervangen.
De uitleg van de installateur was hetzelfde, er is een slechte reeks decoders uitgeleverd. Nu een nieuwe gekregen. Deze ziet er fysiek het zelfde uit behalve dat een aan/uit knopje nu op de decoder zit.
Mooie en snelle service van Orange! Uch!
Kan er zo een vetilator bij gaan zetten of wat ? Hij staat nu al op zijn zijkant voor meer koeling ,de decoder voldoed gewoonweg niet en wordt keer op keer te warm.Er komt een technieker kijken ben benieuwd.
Ok, duidelijk probleem met oververhitting dus. Zoals ik al dacht. Ik kan er toch moeilijk zelf een ventilator op gaan knustelen. 😛
Ik hoor graag de bevindingen Rick.
Deze week 1 keer gebeld voor afspraak ivbm decoder problemen.Direct in orde ze zijn maandag geweest en zonder problemen onmiddelijk nieuwe decoder geplaatst.Moet zeggen dik in orde en al gans de week tv kunnen kijken zonder die vervelende reboot onderbrekingen gedurende meestal dik halfuur.
Orange tv 10/10 voor de manier van aanpakken dit probleem.
Als iets fijn afgehandeld wordt ma het ook gezegd worden toch!
Mijne decoder staat nu al anderhalf jaar in een "gewoon" tv meubel en heeft nog nooit zelf herstart!
Als je gewoon ziet dat er rond de decoder wat lucht kan circuleren is het OK hoor, gewoon zien dat er niets tegen, op of onder staat...
Had dit probleem de laatste weken ook.
Eén keer naar Orange gebeld. De dag later stond technieker thuis met nieuwe digibox. Problem solved...