Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-02-18 15h39
Antwoorden: 30 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Regelmatig reboot de decoder tijdens het TV kijken en blijft dit meerdere malen doen. Kan tot 20 minuten duren. Niet zo leuk als je iets aan het volgen bent.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik had de laatste maand ook heel regelmatig last van het reboot probleem! Erg storend. Maandag ggebeld naar de klantendienst en men kon dinsdag al langs komen om de decoder te vervangen. Helaas was dat net wat te snel voor mijn agenda! Donderdag is de decoder dan vervangen.
De uitleg van de installateur was hetzelfde, er is een slechte reeks decoders uitgeleverd. Nu een nieuwe gekregen. Deze ziet er fysiek het zelfde uit behalve dat een aan/uit knopje nu op de decoder zit.
Mooie en snelle service van Orange! Uch!
Dan stel ik toch voor om met de helpdesk contact op te nemen zodat ze dit voor jou kunnen onderzoeken en oplossen 🙂
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |