Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-02-18 15h39
Antwoorden: 30 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Regelmatig reboot de decoder tijdens het TV kijken en blijft dit meerdere malen doen. Kan tot 20 minuten duren. Niet zo leuk als je iets aan het volgen bent.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik had de laatste maand ook heel regelmatig last van het reboot probleem! Erg storend. Maandag ggebeld naar de klantendienst en men kon dinsdag al langs komen om de decoder te vervangen. Helaas was dat net wat te snel voor mijn agenda! Donderdag is de decoder dan vervangen.
De uitleg van de installateur was hetzelfde, er is een slechte reeks decoders uitgeleverd. Nu een nieuwe gekregen. Deze ziet er fysiek het zelfde uit behalve dat een aan/uit knopje nu op de decoder zit.
Mooie en snelle service van Orange! Uch!
Dan moet je me eens zeggen @Frank76 hoe je dat voor elkaar hebt gekregen om een nieuwe te krijgen. Het spelletje van rebooten duurt al maanden bij ons. Ontelbare keren gebeld, technieker langsgeweest. Toen kreeg ik de belofte van een nieuwe digirecorder te krijgen. De technieker ging contact opnemen om langs te komen... niemand gehoord. Wéér zelf gebeld. Toen opeens wisten ze wat het was; de stroomkabel! 3 weken later doet het ding het weer niet meer, ondanks de nieuwe stroomkabel. Ik heb mijn buik vol van Orange.
Morgen vraag ik een nieuwe. Lukt dat niet dan is het bye Orange.
Hier hetzelfde probleem en even later was de HDMI poort van mijn tv defect, Ik vraag mij af of er een verband is?
bij ons is het probleem opgelost door een nieuwe stroomkabel te leveren.
Gewoon één keer gebeld met de melding dat de decoder de laatste tijd regelmatig gereboot.
Serienummer doorgegeven. Toen zei de persoon aan de andere kant van de lijn dat er een fout in de reeks zat, en dat we een nieuwe kregen.
Dan heb ik gewoon heel erg dikke pech. 6 maanden klant en de keren dat ik al gebeld heb zijn niet op 2 handen te tellen. Hun laatste " geste" was een nieuwe stroomkabel. Ze komen morgen... hou mijn hart al vast want hoorde iets mompelen over een coax kabel.