annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder

Topic gestart op: 27-09-24 22h19

Antwoorden: 4 antwoorden

Caroline9
Gewaardeerd verkenner

Decoder

Decoder geeft foutcode 0 aan. Na meermaals decoder opnieuw opstarten nog steeds foutcode 0.  We kunnen wel tv kijken, maar we kunnen niet opnemen, terugspoelen, tv gids openen, …. Weet iemand een oplossing aub? 

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
FVBIzegem
Veteraan verkenner

Drastische maar zeer efficiente oplossing en je spaart er nog eens 17x12 euro per jaar uit.

Decoder en tv abo opzeggen en streamen via chromecast

groetjes

Frank

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Caroline9 een goedemorgen,

je kan dit dan eens proberen als je nog een ouder model hebt.

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Je-decoder-een-reset-geven/ba-p/70263

Succes.

Tag2023.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Marcuswelby1964
Ervaren verkenner

zou het kunnen dat je geen internet verbinding meer hebt , omdat je toch nog tv kunt kijken maar geen interactieve dingen kunt doen !

0 pluimen
Caroline9
Gewaardeerd verkenner

Hoi, wifi volle ontvangst en mobiel netwerk 2 streepjes.

Er komt even geduld en een zandlopertje rechts boven op het scherm. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen