annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder

Topic gestart op: 11-09-21 13h31

Antwoorden: 2 antwoorden

Dravie
Aspirant verkenner

Decoder

Hey,

Sinds enkele dagen kan ik geen enkel programma meer opnemen, ook de optie opnemen staat niet meer in de lijst.

Kan ook geen opnames meer bekijken noch het opname menu.

Als ik een diagnosetest uitvoer komt er qls volgt op het scherm: er is een probleem met het signaal van sommige zenders.

Controleer of je coaxkabel correct is aangesloten op de decoder en of de connectoren niet zijn beschadigd.

Neem contact op met onze klantendienst als je daarna nog steeds een probleem hebt.

Iemand raad hiermee?

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Stefpeerlings
Aspirant verkenner

Goeie avond 

Dan ligt het of aan de coax kabel of aan de decorder zelf denk dat het de decorder is probeer het is te resetten volledig misschien helpt dat 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Dravie goedemiddag,

probeer deze eens te doen?

Klik op de blauwe deze.

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen