Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-09-21 13h31
Antwoorden: 2 antwoorden
Hey,
Sinds enkele dagen kan ik geen enkel programma meer opnemen, ook de optie opnemen staat niet meer in de lijst.
Kan ook geen opnames meer bekijken noch het opname menu.
Als ik een diagnosetest uitvoer komt er qls volgt op het scherm: er is een probleem met het signaal van sommige zenders.
Controleer of je coaxkabel correct is aangesloten op de decoder en of de connectoren niet zijn beschadigd.
Neem contact op met onze klantendienst als je daarna nog steeds een probleem hebt.
Iemand raad hiermee?
Goeie avond
Dan ligt het of aan de coax kabel of aan de decorder zelf denk dat het de decorder is probeer het is te resetten volledig misschien helpt dat
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |