annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoderproblemen kafka op de klantendienst?

Topic gestart op: 20-02-22 22h14

Antwoorden: 12 antwoorden

Nathaliemampaey
Gewaardeerd verkenner

Decoderproblemen kafka op de klantendienst?

Ik ben sinds één maand klant bij orange. Mijn tv decoder werkt niet naar behoren en ik zit vaak zonder tv. Ik belde naar de klantendienst. Daar probeerden ze alle stappen af te werken om mijn decoder aan de praat te krijgen, niet gelukt. Dan moeten we een technieker sturen, maar als de decoder werkt op het moment dat de technieker bij u is, moet u 59 euro betalen. Op het de momenten dat de decoder dienst weigert, bel ik naar de klantendienst, zij moeten dan een technieker boeken. Maar mijn decoder valt uren uit en werkt dan weer. Heeft niks met bekabeling te maken. Hij werkt en plots valt hij uren uit. Dus mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Als nieuwe klant vind ik deze uitleg alles behalve klantvriendelijke service. Nieuwe klant, nieuw decoder, door orange technieker laten installeren en betaald. Nog geen maand verder en reeds problemen die ik dan opnieuw moet betalen?

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Nathaliemampaey
Gewaardeerd verkenner

Opnieuw miserie. Nu heeft decoder zichzelf herformateren.alle opnames kwijt. Ik heb al meer op mijn knieën voor de decoder gezeten dan voor de tv. Nu zal de technieker toch moeten komen,ben het beu. Vorige week voetbalkanaal geactiveerd en dus komt op rekening,zelfde dag 'geen werkende decoders dus geen voetbal. Echt he, orange,not my cup of tea.

 

 

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Klantendienst bellen @Nathaliemampaey aandringen

Verhaal doen (eerst de hoofdpunten op papier zetten - gaat gemakkelijker, zo vergeet je niks)

Ook mogelijk is via facebook/messenger prive bericht

Success

Nathaliemampaey
Gewaardeerd verkenner

Na de zoveelste weigering dienst vd nieuwe decoder, technieker geweest. Nu met een echt nieuwe decoder. Mini kastje. Dag 1 en hij werkt 😁. Hopelijk blijft het zo. 

Milanbxp
Veteraan verkenner

De nieuwe werken zeer goed, wel nog wat kinderziektes aanwezig maar daar is Orange nog mee bezig.

We geven bij elke bug een melding door aan Orange en krijgen hier feedback over dus komt in orde.

Veel plezier met de nieuwe! 🙂

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Excellent, @Nathaliemampaey Je bent eindelijk van de miserie af

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen