Pisteur confirmé

 • 

9  messages

dimanche 20 février 2022 21:14

Decoderproblemen kafka op de klantendienst?

Ik ben sinds één maand klant bij orange. Mijn tv decoder werkt niet naar behoren en ik zit vaak zonder tv. Ik belde naar de klantendienst. Daar probeerden ze alle stappen af te werken om mijn decoder aan de praat te krijgen, niet gelukt. Dan moeten we een technieker sturen, maar als de decoder werkt op het moment dat de technieker bij u is, moet u 59 euro betalen. Op het de momenten dat de decoder dienst weigert, bel ik naar de klantendienst, zij moeten dan een technieker boeken. Maar mijn decoder valt uren uit en werkt dan weer. Heeft niks met bekabeling te maken. Hij werkt en plots valt hij uren uit. Dus mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Als nieuwe klant vind ik deze uitleg alles behalve klantvriendelijke service. Nieuwe klant, nieuw decoder, door orange technieker laten installeren en betaald. Nog geen maand verder en reeds problemen die ik dan opnieuw moet betalen?

Sage

 • 

7.6K  messages

il y a 3 ans

@Nathaliemampaey goedemorgen,

ga dit eens doen eer je nog iets anders doet, maar doe letterlijk hoe dat het beschreven staat en in de

juiste volgorde. Klik op de blauwe dit.

Heeft dit je nog niet geholpen neem dan contact op via FB- Messenger

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Tagnieuw.jpg

 

Sage

 • 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Ik zou aandringen @Nathaliemampaey 

Is niet normaal dat je moet betalen als je decoder heel regelmatig uitvalt.

Ik moet af en toe, heel zelden, de decoder eens zonder stroom zetten, minuut wachten en terug stroom.

Dit als hij niet meer reageert om aan te zetten.

 

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Heb ik gedaan. Antwoord klantendienst: Of u al dan niet een nieuwe decoder nodug heeft, ka. Enkel de technieker beslissen. Als hij langskolt en de decider werkt op dat moment 59 euro. Dus kafka. 

Sage

 • 

7.5K  messages

Denk het niet @Nathaliemampaey Je kunt je verhaal ook doen aan de technieker als die langskomt.  Techniekers zijn geen onmensen.

Let er wel op dat je decoder niet in een gesloten kast staat en er rond, boven, onder,  de decoder ruimte genoeg is om te ventileren ( afkoelen) De warme lucht moet langs ergens weg kunnen

 

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Opnieuw miserie. Nu heeft decoder zichzelf herformateren.alle opnames kwijt. Ik heb al meer op mijn knieën voor de decoder gezeten dan voor de tv. Nu zal de technieker toch moeten komen,ben het beu. Vorige week voetbalkanaal geactiveerd en dus komt op rekening,zelfde dag 'geen werkende decoders dus geen voetbal. Echt he, orange,not my cup of tea.

 

 

 

Sage

 • 

7.5K  messages

Klantendienst bellen @Nathaliemampaey aandringen

Verhaal doen (eerst de hoofdpunten op papier zetten - gaat gemakkelijker, zo vergeet je niks)

Ook mogelijk is via facebook/messenger prive bericht

Success

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Na de zoveelste weigering dienst vd nieuwe decoder, technieker geweest. Nu met een echt nieuwe decoder. Mini kastje. Dag 1 en hij werkt 😁. Hopelijk blijft het zo. 

Sage

 • 

11K  messages

il y a 3 ans

@Nathaliemampaey 

Staat jou decoder toevallig in een kast ?