Pisteur confirmé
•
9 messages
Decoderproblemen kafka op de klantendienst?
Ik ben sinds één maand klant bij orange. Mijn tv decoder werkt niet naar behoren en ik zit vaak zonder tv. Ik belde naar de klantendienst. Daar probeerden ze alle stappen af te werken om mijn decoder aan de praat te krijgen, niet gelukt. Dan moeten we een technieker sturen, maar als de decoder werkt op het moment dat de technieker bij u is, moet u 59 euro betalen. Op het de momenten dat de decoder dienst weigert, bel ik naar de klantendienst, zij moeten dan een technieker boeken. Maar mijn decoder valt uren uit en werkt dan weer. Heeft niks met bekabeling te maken. Hij werkt en plots valt hij uren uit. Dus mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Als nieuwe klant vind ik deze uitleg alles behalve klantvriendelijke service. Nieuwe klant, nieuw decoder, door orange technieker laten installeren en betaald. Nog geen maand verder en reeds problemen die ik dan opnieuw moet betalen?
Josette
Sage
•
7.6K messages
il y a 3 ans
@Nathaliemampaey goedemorgen,
ga dit eens doen eer je nog iets anders doet, maar doe letterlijk hoe dat het beschreven staat en in de
juiste volgorde. Klik op de blauwe dit.
Heeft dit je nog niet geholpen neem dan contact op via FB- Messenger
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
0
0
Gregory
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Ik zou aandringen @Nathaliemampaey
Is niet normaal dat je moet betalen als je decoder heel regelmatig uitvalt.
Ik moet af en toe, heel zelden, de decoder eens zonder stroom zetten, minuut wachten en terug stroom.
Dit als hij niet meer reageert om aan te zetten.
9
0
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 3 ans
@Nathaliemampaey
Staat jou decoder toevallig in een kast ?
0
0