Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-09-24 09h00
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik vraag me af of ze bij Orange er om doen of niet.....
Ik verduidelijk zelf ben ik electrotechnieker en onze digibox valt soms volledig uit lampjes gaan uit dus alsof je hem uit de stekker trekt dan duurd het soms 10min tegen dat deze terug opstart. De externe voeding is het niet dit heb ik al getest door met een idem voeding deze aan te sluiten.
Nu bel ik reeds 2 maal naar orange eerste maal was er een algemene storing en konden ze niks doen. Alsof een voeding die wegvalt algemeen kan zijn.....
Dan bel je terug overdag omdat ik nu eenmaal werk overdag en moeten ze het 1 en ander overlopen voor ze een technieker sturen??
Dus in de avond terug bellen 3de maal.
En als de technieker komt en de digibox valt dan niet uit moet je de interventie betalen...
Hoe absurd ik zal vragen of de technieker met mij op de bank 4uurtjes televisie komt kijken...
Man man goed bezig orange
Klopt het is een digicorder.
Maar het probleem doet zich niet altijd voor. Maar is wel zeer vervelend als het zich voor doet.
Zoals eerder gezegd kan ik toch moeilijk zeggen tegen de technieker blijft hier even 4uur of meer tot hij weer zijn kuren heeft.
En omruilen zoals eerder gezegd graag maar ik betaal niet voor een omruil voor mijn part gewoon terug dezelfde digicorder die wel blijft werken
Zou dit gewoon vragen om hem om te ruilen een nee heb je en een ja kan je krijgen. Een omruiling lijkt mij gratis te zijn daar zal geen betaling aan zitten vermoed ik. Maar ik heb nog nooit een decoder of iets moeten omruilen dus ik kan daar niet geheel van mee spreken. Dus dat beste is eens navragen.
Via messenger als je daar stuurt duurt wel even voor ze antwoorden die ervaring heb ik wel dus daar moet je wel ff geduld bij hebben.
@benoit_neyt een goedemorgen,
misschien tijd om hem in ter ruilen? Je kan dit topic eens gaan lezen als je wil.
https://community.orange.be/t5/Tv/Problemen-met-decoder/m-p/165818
Succes.
Inruilen graag maar ga niet betalen voor iets waar ik reeds maandelijks uitgebreid voor betaal.