annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Digibox

Topic gestart op: 25-11-20 14h24

Antwoorden: 5 antwoorden

Florence2
Aspirant verkenner

Digibox

Beste, 

Vanmorgen kwam iemand langs van Orange om onze digibox te installeren, die is vertrokken zonder een woordje uitleg, gaf een factuur van €100!!!!!!!! maar mijn digibox werkt nog steeds NIET!!

Er komt op mijn digibox dat deze niet geactiveerd is, nadat de technicus gekomen is hé!! (de andere tv's in de woning werken wel)

Wij hebben ondertussen al uren aan de lijn gezeten met Orange maar kregen geen antwoord. 

weet iemand van jullie hoe wij dat kunnen oplossen zonder dat hier verdere gevolgen aan gegeven worden? 

alvast bedankt

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Ertan  weet dat de ervaring in het algemeen wel meegenomen worden door de moderatoren om dit dan weer intern door te geven zodat die het ook weer kunnen door geven naar de klantendienst zelf. Het gaat natuurlijk niet onopgemerkt aan voorbij hier dat de klantendienst niet bereikbaar is of dat een klant niet binnen geraakt op de klantendienst.Dit is hetzelfde voor het Webcare team ook daar zal dan wel ergens intern een melding door gedaan worden. 

Dat is opzicht dan weer het voordeel van de Tribe want we lossen niet enkel de problemen op van de klant , zo ver we kunnen , maar door de berichten die hier gezet worden kunnen ze wel bepaalde dingen oppikken. Enkel zal je geduld moeten hebben en dan komt dat wel in orde. 

Ook weet ik dat er nu door de Corona tijden minder mensen naar een shop durven en willen gaan en die bellen of die sturen een Messenger bericht. Dit weet ik toevallig omdat ik laatst via Messenger een bericht gedaan heb wegen een klein technisch probleem. Duurde lang voor ik antwoord kreeg , want ben het niet gewoon , en die zei dat er heel veel belde en stuurde per bericht. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen