Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-01-20 18h38
Antwoorden: 5 antwoorden
Wij hadden een extra tv decoder, maar doordat we verhuisd zijn hebben we deze weg gedaan. Maar nu komt dit nog steeds op de factuur, en we weten niet of ze de decoder al ontvangen hebben of niet, wat kunnen we hieraan doen?
Je kan dit altijd eens nagaan bij de klantenservice en zij kunnen u dan vertellen of ze die hebben toegekregen
Wij hadden een extra tv decoder, maar doordat we verhuisd zijn hebben we deze weg gedaan. Maar nu komt dit nog steeds op de factuur, en we weten niet of ze de decoder al ontvangen hebben of niet, wat kunnen we hieraan doen?
Ugh @Xperdaens,
Vergeet ook niet dat het noodzalijk is om contact te nemen de klantendienst of met de webcare dienst om de facturatie van je decoder te laten stoppen.
Totem's groet,
Totem
Heb je die met de post verstuurd? Normaalgezien krijg je altijd een track & trace code waarmee je online kan kijken of je decoder al is aangekomen.
Zou zeker al contact opnemen met de klantendienst en uitleggen dat je het al hebt verstuurd maar nog steeds hiervoor moet betalen.
@Xperdaens als u de decoder hebt opgestuurd via de post heeft u daar een bewijs van. Klink op deze link om het bewijs als nog toe te sturen dat het ook daadwerkelijk opgestuurd is. Daar staat ook een datum op wanneer deze precies is verstuurd dus de teveel aangerekende dagen hiermee laten compenseren.