Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

Extra decoder

Wij hadden een extra tv decoder, maar doordat we verhuisd zijn hebben we deze weg gedaan. Maar nu komt dit nog steeds op de factuur, en we weten niet of ze de decoder al ontvangen hebben of niet, wat kunnen we hieraan doen?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Highlighted
Leidende sjamaan

@Xperdaens 

Dat is iets dat je met de klantendienst moet regelen, daar kunnen wij als gewone gebruikers ook niks aan doen.

Heb je een bewijs van verzending? Dat zou moeten volstaan om van uw kant de gevolgde procedure te bevestigen en moet de zaak geregeld worden.

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Leidende sjamaan

@Xperdaens  als u de decoder hebt opgestuurd via de post heeft u daar een bewijs van. Klink op deze link  om het bewijs als nog toe te sturen dat het ook daadwerkelijk opgestuurd is. Daar staat ook een datum op wanneer deze precies is verstuurd dus de teveel aangerekende dagen hiermee laten compenseren.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Heb je die met de post verstuurd? Normaalgezien krijg je altijd een track & trace code waarmee je online kan kijken of je decoder al is aangekomen.

Zou zeker al contact opnemen met de klantendienst en uitleggen dat je het al hebt verstuurd maar nog steeds hiervoor moet betalen. 

 

0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Wij hadden een extra tv decoder, maar doordat we verhuisd zijn hebben we deze weg gedaan. Maar nu komt dit nog steeds op de factuur, en we weten niet of ze de decoder al ontvangen hebben of niet, wat kunnen we hieraan doen?

Ugh @Xperdaens,

Vergeet ook niet dat het noodzalijk is om contact te nemen de klantendienst of met de webcare dienst om de facturatie van je decoder te laten stoppen.

Totem's groet,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen