Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-10-22 08h24
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Weet iemand hoe je de nieuwe tv box terug naar fabrieksinstellingen kan zetten, een factory reset dus? Ik dacht dat het knopje achteraan de box hiervoor diende maar dit geeft gewoon een power reset. Blijkbaar zou dit een toetsencombinatie zijn zei iemand me, maar hij wist ook niet juist meer welke...
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Voor diegene die het moesten interesseren.... Ik heb de toetsencombinatie gevonden voor de factory reset van de tv box:
Press <7> + <9> during 3 seconds.
Ik had dus niet over dat knopje gekeken hoor.... 😉
Ik heb over het knopje dus niet over gekeken zoals je hier zegt. Check anders eens mijn starttopic... Deze gaf gewoon een power reset en GEEN factory reset.
Nogmaals herhalen dat ik niet in die menu geraak bij een move install. Bij het opstarten van de box krijg ik melding op het scherm dat ik klantendienst moet bellen om te activeren.
Ik geraak dus NIET in het instellingen menu...
@Johnnybegood ga hier eens lezen bij de tips.
https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/bg-p/Tt
achteraan zit een reset knop, hou deze ingedrukt.
- trek de stroomkabel ongeveer 5 seconden uit
- steek de stroomkabel na de 5 seconden terug in. ( vergeet niet dat ondertussen de resetknop nog steeds ingedrukt is.)
- hou de resetknop nog 5 seconden ingedrukt nadat de stroomkabel is teruggeplaatst.
De decoder zal nu herstarten. Je moet hem wel opnieuw installeren
.....het zit hem dus in het feit dat je de resetknop moet ingedrukt houden tijdens de hierboven beschreven stappen
heb bovenstaande stappen terug gevonden hier in onze tribe
FVBIzegem
Deze tip voor factory reset zijn toch allemaal voor de vorige decoder en niet voor de nieuwe kleine tv box?
Een knopje achteraan is er inderdaad wel maar dit geeft alleen een power reset zoals vermeld in topic.