Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-09-18 18h33
Antwoorden: 12 antwoorden
Ik heb sinds vandaag Love van Orange. Ondertussen heb ik de Orange tv app gedownload. Ik heb alle stappen gevolgd om mijn iPad te koppelen, maar wanneer ik de code ingeef die gegenereerd wordt, staat er op mijn iPad: fout opgetreden. Ik heb ondertussen verschillende codes geprobeerd en ook verschillende toestellen zoals mijn Wiko gsm. Wat loopt er fout en hoe kan ik het oplossen?
Alvast bedankt!
En is het al opgelost, ik heb hetzelfde probleem.
Heb al 2x gebeld met de technische dienst, helaas zonder succes.
Ja, bij ons is het opgelost. We hebben toen de helpdesk gebeld en ze zeiden dat ze van het probleem wisten. Er was een software-update nodig. Een paar dagen laten ging alles vlekkeloos: oude toestellen loskoppelen en nieuwe toevoegen.
Groeten,
Yann
In veel gevallen is een dag tot twee dagen geduld de remedie... Het gebeurt al eens dat sommige dingen centraal niet dezelfde dag in orde zijn ...