annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen beeld

Topic gestart op: 18-01-21 21h36

Antwoorden: 5 antwoorden

Gery
Gewaardeerd verkenner

Geen beeld

Zit met een vreemd probleem. Krijg geen beeld meer, maar wel klank.

Wat heb ik al geprobeerd:

decoder herstart : ik zie het boot scherm maar daarna zwart beeld. Wel klank. Bij het veranderen van zender verandert ook de klank. Groen lampje brandt ook en knippert bij veranderen zender.

Andere HDMI kabel: zelfde probleem

Playstation aangesloten: ook geen beeld

De chromecast geeft wel beeld op al de HDMI poorten. Maar héél slecht beeld.

Alles op een ander scherm gebruikt: dan heb ik wel beeld!

Dus mij idee is dat het aan de televisie ligt (juiste HDMI is geselecteerd). Maar dan vraag ik me af: hoe komt het dat ik wel het bootscherm met Orange logo normaal kan zien?

Iemand enig idee?

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gery 

Kun je zonder een ander toestel aan te sluiten in het configuratiemenu van de TV zelf?

Indien ja, kijk dan eens de settings voor de beeldresolutie na. 

Of heb je ergens de mogelijkheid om de TV te resetten naar fabrieksinstellingen zodat je daarna gewoon opnieuw alles correct kan instellen? Zonder aangesloten apparaten dus eerst .

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gery
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor je reactie.

Het tv menu werkt wel. Helaas heeft het terugzetten naar de fabrieksinstellingen niet geholpen. 
Hij heeft dit een aantal maanden geleden ook al eens gehad. En plots werkte het weer.
Maar ik begin te vrezen dat na 11 jaar de pret stilaan uit is 😔

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gery 

Als ik dat zo lees vrees ik dat je gelijk gaat hebben. Het heeft er alle schijn van dat de TV de geest aan het geven is.

Er is natuurlijk een kansje dat er iets anders, minder ernstig, aan de hand is, maar gelet op de symptomen is dat toch weinig waarschijnlijk.

Je kan natuurlijk, voordat je een andere TV gaat kopen, eens een andere TV ergens lenen of zo en deze dan eens aansluiten. Is daar alles wel OK, dan is het inderdaad uw TV zelf en zal er een nieuwe moeten komen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gery
Gewaardeerd verkenner

Ik heb mijn pc scherm via HDMI aan de decoder gehangen en dat werkt allemaal.

Dus , jammer genoeg, is het echt wel de tv lijkt het 😞

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen