Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-04-20 16h56
Antwoorden: 20 antwoorden
Via deze weg hopen we dat iemand ons misschien kan helpen of tips geven. Mijn grootouders zijn klant bij Orange en hebben sinds vier dagen geen tv-connectie meer. We doorliepen het stappenplan, van te ondernemen acties. Maar desondanks geen resultaat. We namen contact op met de helpdesk maar zij kunnen ons niet verder helpen. Hebben jullie enige ervaringen hiermee en enige suggesties? (Voor alle duidelijkheid, de facturen zijn allemaal betaald😊) het is heel erg voor deze mensen dat ze in tijden van corona, zelfs niet meer kunnen zappen. Alvast dank voor de helpende reacties.
Ben je nog maar net klant? Want dan is dit normaal.
Dat kan 30 minuten duren voor een zender gedecodeerd is.
Je dient wel die 30 minuten de decoder aan te laten staan.
Wat verder nog kan is dat er bepaalde factuur nog niet betaald is?
We hebben het gecheckt en alles is betaald. We zijn ondertussen al zo’n drie maanden klant. Maar de vorige recorder werkte niet, dus hebben we 2 maanden moeten wachten op een vervanging hiervoor. Deze hebben we nu een kleine 4 weken.
Ik denk niet datgene dat gecheckt hebben, ze hebben het doorgestuurd naar de desbetreffende dienst. Maar geen info over wat de desbetreffende dienst is ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |