annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen netwerk op decoder als ik app wil koppelen

Topic gestart op: 16-01-21 18h26

Antwoorden: 6 antwoorden

Peyin
Gewaardeerd verkenner

Geen netwerk op decoder als ik app wil koppelen

OPGELOST

Als ik mijn tv app wil koppelen zegt die op de decoder dat die geen netwerk heeft. Maar als ik een netwerktest doe op de decoder zegt die dat ik een goeie verbinding heb. Heb al geprobeerd de decoder te resetten. Heeft niks geholpen. Wat kan ik doen om die tv app te koppelen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

@Peyin Zou morgen of zo nog eens proberen.

De verbinding gaat van je phone over wifi of 4G naar Orange en dan terug naar je router die dan bekabeld of met wifi verbinding maakt met de decoder. Van de decoder naar je app in tegengestelde richting. Daar zit er ergens een probleem of zijn de Orange servers overbelast op dat moment.

De foutboodschap is niet altijd correct.

Heb dit ook voorgehad, alles gedaan, niets hielp.  Wat geduld helpt, het valt wel in de plooi.

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Gregory
Wijze
Wijze

@Peyin Zou morgen of zo nog eens proberen.

De verbinding gaat van je phone over wifi of 4G naar Orange en dan terug naar je router die dan bekabeld of met wifi verbinding maakt met de decoder. Van de decoder naar je app in tegengestelde richting. Daar zit er ergens een probleem of zijn de Orange servers overbelast op dat moment.

De foutboodschap is niet altijd correct.

Heb dit ook voorgehad, alles gedaan, niets hielp.  Wat geduld helpt, het valt wel in de plooi.

 

Peyin
Gewaardeerd verkenner

U had inderdaad gelijk. Gewoon geduld moeten hebben. Vandaag ging het wel en nu is mijn gsm gekoppeld. Heel veel dank voor jullie feedback en hulp. 

 

Gregory
Wijze
Wijze


@Peyin  schreef:

U had inderdaad gelijk. Gewoon geduld moeten hebben. Vandaag ging het wel en nu is mijn gsm gekoppeld. Heel veel dank voor jullie feedback en hulp. 

 


@Peyin Goed dat het werkt.  Heb daar in den beginne veel op gevloekt, tot ik door had dat er een time-out op zit.  Eens die verstreken is krijg je geen decoder gevonden op je netwerk.  

Heb toen een paar maal de app verwijderd, terug installeren.  Dan stel je je de vraag of het dat verwijderen/installeren geweest is of gewoon omdat je wat later probeert

Had het deze morgen ook. Ben er uit gegaan, terug in en dan vond die de decoder wel

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Peyin  

Je zou al eens kunnen kijken of je verder dan twee dagen in de tv gids kan. Als dat zo is ben je heel zeker dat er een internet verbinding is. Hoe is je decoder verbonden is dat bekabeld of is dat met wifi ? En krijg je ook de code te zien als je koppelen? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen