Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-20 19h43
Antwoorden: 7 antwoorden
Hallo,
Ik merk dat de regionale zender van onze regio (AVS) niet in de zenderlijst staat.
Iemand een idee waarom?
@BVanBeversluys weet dat er met de tv app maar een beperkte aantal zenders mogelijk zijn. Dus niet elke zender die je op je decoder hebt staat ook in je app.
Heb je deze zender al wel ooit in de app gehad ? Heb je dat al ooit eens nagekeken ?
Patrick, nee ik heb die zender nog nooit in m'n App gezien 😞
@BVanBeversluys dan gaat deze zender dus ook niet beschikbaar zijn in je app. Het is namelijk zo dat de Providers maar een bepaald aantal rechten hebben om bepaalde zenders uit te zenden in hun tv apps. Dit is niet wat de provider bepaald maar de tv makers , de zenders. En het is niet zo dat Orange die zender niet heeft dat Proximus of Telenet die wel hebben. De afspraken hierom zijn allemaal gelijk voor elke provider en het heeft in dit geval niks te maken met de hoogste bieder of de meeste rechten het is gewoon zo bepaald door de zenders zelf. Ik heb TVL als regionale zender maar ook die staat niet bij mij in de tv app.
Ik kan de zenders wel in de lijst zien zoals comedy central maar kan deze niet bekijken
Is dat hetzelfde of is hier wel een probleem
Mvg