annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Serie opname lukt niet

Topic gestart op: 24-02-22 15h41

Antwoorden: 6 antwoorden

loemilki
Rekruut scout

Serie opname lukt niet

Hoe komt het dat ik nog steeds geen volledige serie kan opnemen ipv aflevering per aflevering?

 

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Hippie1727
Veteraan verkenner

Trek de stekker van uw decoder enkele minuten uit, bij mij heeft dit geholpen bij serie opnamen. 😊

Anonymous
Niet van toepassing

@loemilki Hey,

Persoonlijk heb ik geen ervaring met Orange tv , gezien ik zelf niet echt digitaal tv kijk , nu normaal is het wel zo dat je opnames altijd kan programmeren om dan op te nemen , nu het kan inderdaad ook zijn dat als het niet op tijd door gegeven is het inderdaad wel niet altijd zal lukken , hoewel het mij sterk zou verwonderen.

 

Groetjes,

bigMODDER 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Hij kan ook zijn tijd instellen wanneer de opname begint en eindigt . Vind het ook raar dat het niet lukt maar bij mij gaat het heel goed 👍

Tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@loemilki En anders alles eens resetten ben je wel alles kwijt maar dan lukt het je misschien terug . 
En normaal kan je serie’s en zowel andere films enz… opnemen want dat is al voor zeker een week of twee dat je kan opnemen serie’s gaan automatisch. , moet je normaal niets meer voor doen . 
Je kan het ook eens aan een andere wijze vragen 🧐.hier op forum  zijn er enkele en andere Tribe. Vb @Totem @NelsonM ..of @Anonymous 

groetjes tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer 

Leden met de meeste pluimen